Najnowsze badania pokazują, że COVID-19 miał ogromny wpływ na przeniesienie wielu firm do platform opartych na chmurze. W grudniu 2019 […]
Czytaj dalej… from Contact center w chmurze – jak wygrać wyścig?
Najnowsze badania pokazują, że COVID-19 miał ogromny wpływ na przeniesienie wielu firm do platform opartych na chmurze. W grudniu 2019 […]
Czytaj dalej… from Contact center w chmurze – jak wygrać wyścig?
Chcesz stworzyć nowoczesne, wielokanałowe contact center? Na pewno wiesz, że wymaga to wprowadzenia strategii omnichannel do obsługi klienta. Czasy, […]
Czytaj dalej… from Wielokanałowe contact center – 4 proste metody
Pamiętasz film “Dobry, zły i brzydki”? Tytułowe przymiotniki opisywały rolę każdej z postaci. Clint Eastwood był „dobry”, […]
Czytaj dalej… from Sztuczna Inteligencja – dobre, złe i brzydkie strony
Zbyt często strategie obsługi klienta składają się z technologii i procesów, których celem jest zapewnienie klientom możliwości nawiązania […]
Czytaj dalej… from Omnichannel – jak stworzyć wielokanałową strategię obsługi klienta?
Usługi chmurowe to temat, który coraz bardziej interesuje przedsiębiorców. Organizacje, które posiadały starsze rozwiązania systemowe, a musiały przenieść […]
Czytaj dalej… from Chmura w contact center – utrzymaj firmę na rynku
Wpływ sztucznej inteligencji (AI) jest odczuwalny dzisiaj we wszystkich branżach. Coraz więcej firm każdego dnia wykorzystuje […]
Czytaj dalej… from Sztuczna inteligencja – jak zapewnić lepszą obsługę klienta w contact center?
Zaangażowanie pracowników ma bezpośredni wpływ na sukces całej organizacji. Zespoły pracowników, którzy są zmotywowani do osiągania wspólnych, firmowych celów osiągają […]
Szacowanie wartości contact center odbywa się przy pomocy ciągłego monitorowania i analizy danych. Celem zawsze jest […]
Czytaj dalej… from ROI z migracji contact center – co to jest i jak się je oblicza?
Pozytywne doświadczenia klientów nie są dziełem przypadku, a wynikiem wdrożenia starannie zaprojektowanych zasad i praktyk zoptymalizowanych pod kątem jego sukcesu. […]
Czytaj dalej… from Migracja contact center lub pozostanie w tyle
Kiedy rozpoczynasz nieuniknione przenoszenie contact center do chmury czujesz, że powinieneś/aś podążać za swoim dotychczasowym dostawcą usług. Jednak […]
Czytaj dalej… from Migracja do chmury – 5 rzeczy, które ochronią Cię przed ryzykiem