Zaangażowanie pracowników ma bezpośredni wpływ na sukces całej organizacji. Zespoły pracowników, którzy są zmotywowani do osiągania wspólnych, firmowych celów osiągają […]
ROI z migracji contact center – co to jest i jak się je oblicza?
Szacowanie wartości contact center odbywa się przy pomocy ciągłego monitorowania i analizy danych. Celem zawsze jest […]
Czytaj dalej… from ROI z migracji contact center – co to jest i jak się je oblicza?
Migracja contact center lub pozostanie w tyle
Pozytywne doświadczenia klientów nie są dziełem przypadku, a wynikiem wdrożenia starannie zaprojektowanych zasad i praktyk zoptymalizowanych pod kątem jego sukcesu. […]
Czytaj dalej… from Migracja contact center lub pozostanie w tyle
Migracja do chmury – 5 rzeczy, które ochronią Cię przed ryzykiem
Kiedy rozpoczynasz nieuniknione przenoszenie contact center do chmury czujesz, że powinieneś/aś podążać za swoim dotychczasowym dostawcą usług. Jednak […]
Czytaj dalej… from Migracja do chmury – 5 rzeczy, które ochronią Cię przed ryzykiem
Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze
Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą, jaką jest […]
Czytaj dalej… from Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze
Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?
Niemalże wszyscy wiedzą, jaką strukturę mają góry lodowe. To proste – jest część, którą możemy zobaczyć […]
Czytaj dalej… from Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?
Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja
Jednym z sekretów migracji doświadczeń klienta jest to, że jest ono nie projektem, a relacją. Wielu dostawców nowoczesnych rozwiązań […]
Czytaj dalej… from Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja
Omnichannel – jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie?
W obecnych czasach klienci wchodząc w interakcję z firmami, oczekują możliwości wyboru. Jednak omnichannel poza zapewnieniem opcji dla […]
Czytaj dalej… from Omnichannel – jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie?
Migracja contact center: 5 zasad, które pomogą Ci uniknąć błędów
Migracja contact center może być źródłem ogromnych wartości biznesowych. Proces przeniesienia danych, funkcjonalności biznesowych czy aplikacji […]
Czytaj dalej… from Migracja contact center: 5 zasad, które pomogą Ci uniknąć błędów
Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?
Decydując się na wsparcie oparte na chmurze możesz zapewnić swojej firmie efektywniejszą obsługę klienta. To nie jest jedyna zaleta […]
Czytaj dalej… from Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?