3 marca 2021
Chmura w contact center – utrzymaj firmę na rynku
Usługi chmurowe to temat, który coraz bardziej interesuje przedsiębiorców. Organizacje, które…
23 lutego 2021
Sztuczna inteligencja – jak zapewnić lepszą obsługę klienta w contact center?
Wpływ sztucznej inteligencji (AI) jest odczuwalny dzisiaj we wszystkich branżach. Coraz więcej…
17 lutego 2021
Zaangażowanie pracowników w contact center – rozwiązuj stare problemy w nowy sposób!
Zaangażowanie pracowników ma bezpośredni wpływ na sukces całej organizacji. Zespoły pracowników,…
2 lutego 2021
ROI z migracji contact center – co to jest i jak się je oblicza?
Szacowanie wartości contact center odbywa się przy pomocy ciągłego monitorowania i analizy danych.…
26 stycznia 2021
Migracja contact center lub pozostanie w tyle
Pozytywne doświadczenia klientów nie są dziełem przypadku, a wynikiem wdrożenia starannie…
19 stycznia 2021
Migracja do chmury – 5 rzeczy, które ochronią Cię przed ryzykiem
Kiedy rozpoczynasz nieuniknione przenoszenie contact center do chmury czujesz, że powinieneś/aś…
12 stycznia 2021
Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze
Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą,…
6 stycznia 2021
Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?
Niemalże wszyscy wiedzą, jaką strukturę mają góry lodowe. To proste - jest część, którą możemy…
22 grudnia 2020
Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja
Jednym z sekretów migracji doświadczeń klienta jest to, że jest ono nie projektem, a relacją. Wielu…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.