Branża usługowa
Wdrożenie rozwiązań wspierających zarządzanie kontaktami z klientami i usprawniających przepływ informacji.
Rola Cludo
Cludo miało kluczowe znaczenie w realizacji projektu, mającego na celu poprawę zarządzania kontaktami z klientami oraz przepływ informacji. Zespół Cludo zaprojektował i wdrożył system CRM integrujący wiele kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail oraz chatboty, co znacząco usprawniło działania operacyjne i zadowolenie klientów.
Wyzwania
Głównym wyzwaniem była potrzeba integracji danych z różnych źródeł, aby zapewnić konsultantom szybki i pełny dostęp do informacji o kliencie. Ważnym aspektem było także wprowadzenie narzędzi analitycznych umożliwiających bieżące monitorowanie efektywności obsługi oraz optymalizację procesów.
Rozwiązanie
Zespół Cludo wdrożył system umożliwiający centralizację danych i narzędzi analitycznych, który usprawnił przepływ informacji między zespołami. Nowoczesny CRM integruje różne kanały kontaktu oraz pozwala na tworzenie spersonalizowanych interakcji z klientem. Dzięki zastosowaniu technologii AI, system sugeruje najefektywniejsze formy kontaktu z klientem i automatyzuje powtarzalne zadania.
Zakres projektu
- integracja telefonii, e-maila i chatbotów w jednym systemie
- wprowadzenie narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności kontaktów z klientami
- centralizacja danych w czasie rzeczywistym
- automatyzacja procesów w zakresie obsługi zapytań
- personalizacja interakcji w oparciu o historię kontaktów i dane klienta
Usługi, które dostarczyliśmy
- CludoCRM
- Doradztwo
Obsługa klienta, która robi różnicę