Cludo stawia na
efektywną obsługę klienta
Tworzymy nowoczesne rozwiązania dla Call Center,
które pomagają budować lepsze relacje z klientami i zwiększać wydajność zespołów.
Obsługa klienta, która robi różnicę
Pomożemy Twojej firmie dostosować się do nowych wyzwań biznesowych i technologicznych
Eksperci od
rozwiązań w chmurze
Cludo tworzy rozwiązania skrojone na miarę, uwzględniając specyfikę Twojej firmy i branży. Nasze oprogramowanie integruje się z istniejącymi systemami, dostosowując się do zmieniających się wymagań rynku i klientów. Z nami nie musisz rezygnować z funkcjonalności – to Ty decydujesz, jak ma działać Twój system.
Przejrzyste
warunki współpracy
Dzięki modelowi SaaS unikniesz kosztownych inwestycji w infrastrukturę i sprzęt. Płacisz wyłącznie za rzeczywiście wykorzystywane licencje w ramach przejrzystych miesięcznych opłat. Z Cludo redukujesz zbędne koszty, zyskując jednocześnie najwyższą jakość i funkcjonalność systemu.
Misja
“Naszym celem jest, aby oprogramowanie call center, które dostarczamy dzisiaj, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć jak i za dziesięć lat.”
Andrzej Budzik – CEO Cludo
Poznajmy się
Cludo dostarcza system
Contact Center w modelu SaaS
Partnerstwo oparte na
wzajemnych relacjach i zaufaniu
Dlaczego warto?
Budujemy nową jakość
w zarządzaniu Contact Center
Cludo dostarczane jest jako system call center w chmurze (Software as a Service). Korzystanie z Cludo oznacza brak nakładów inwestycyjnych na zakup drogiego sprzętu oraz przejrzyste, miesięczne opłaty zależne od liczby realnie wykorzystanych licencji. Zachowujemy korzyści chmury bez potrzeby kompromisów funkcjonalnych, możliwości integracji i bezpieczeństwa.
Jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury. Od 10 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces ciągłej ewolucji dostarczonego rozwiązania.
Rozwiązania call center software Cludo przeznaczone są dla Contact Center od 100 do kilku tysięcy stanowisk. Zarówno działających in-house jak i outsourcingowych. Specyfika dużych struktur wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego wszystkie wdrożenia Cludo to indywidualnie przygotowane i przeprowadzone projekty.
Cechą wspólną naszych Klientów jest konieczność dopasowania rozwiązań do ich potrzeb, głębokiej integracji z innymi systemami oraz świadomość zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów i potrzeby ciągłego do nich dostosowania.
Żyjemy w czasach bezprecedensowej zmiany zachowań konsumentów i technologii. W Cludo wierzymy, iż najlepszą metodą dostosowania się do tej rzeczywistości jest proces ciągłej i mierzalnej ewolucji. Naszym celem jest, aby systemy contact center, które dostarczamy dzisiaj były równie dopasowane do twoich potrzeb za rok, za pięć jak i za dziesięć lat. Dlatego nasza rola nie kończy się na uruchomieniu aplikacji.
Wysokiej jakości wsparcie techniczne, komunikacja z klientem i rozwój jest dla nas kluczowe biorąc pod uwagę dynamikę zmian technologicznych, biznesowych i oczekiwań konsumentów. Dzięki temu podejściu, przez cały okres działalności nie odszedł od nas żaden klient.
Obsługa klienta, która robi różnicę