Speech Analytics
Cludo oferuje moduły Speech Analytics, umożliwiające automatyczną analizę nagrań, transkrypcję oraz ocenę sentymentu. System automatycznie wskazuje nagrania wymagające szczególnej uwagi na podstawie zdefiniowanych kryteriów.
zadzwoń lub napisz :
+48 22 122 30 30 | info@cludo.pl
Zaufało nam ponad 1500 klientów
Funkcje
Poznaj możliwości Speech Analytics
Analiza nagrań rozmów
pod kątem nieprawidłowości
Analityka głosowa umożliwia analizę 100% rozmów i skierowanie do odsłuchu tych, które nie spełniają kryteriów, takich jak brak kluczowych fraz, cisze, wulgaryzmy, nakładanie się głosów czy analiza emocji. Monitoruj jakość obsługi w czasie rzeczywistym.
Transkrypcja tekstowa
Speech Analytics pozwala na transkrybowanie rozmów tj. zamianę nagrania na formę tekstową, która w łatwy sposób może być analizowana lub wykorzystywana przez konsultantów w ramach śledzenia historii interakcji.
Analiza sentymentu
Analizuj swoje nagrania pod kątem sentymentu i emocji Klienta. Analiza sentymentu prowadzona jest w oparciu o:
- przetwarzanie języka naturalnego: techniki NLP, takie jak tokenizacja, stemming, lematyzacja i usuwanie stopwords, są często wykorzystywane do przetwarzania tekstu przed analizą sentymentu.
- analizę leksykalną: ta technika polega na analizie słów i wyrażeń w tekście, aby określić ich emocjonalne znaczenie. Słowa są przypisywane ocenom emocjonalnym, a na tej podstawie obliczana jest ogólna ocena sentymentu tekstu.
lub zadzwoń :
+48 22 122 30 30
Korzyści
Korzyści z wdrożenia
modułu Speech Analytics
Redukcja
kosztów operacyjnych
Automatyzacja analizy rozmów eliminuje konieczność ręcznego odsłuchiwania nagrań, oszczędzając czas i zmniejszając koszty związane z oceną jakości.
Wspieranie
zgodności z regulacjami
System automatycznie wychwytuje brak wymaganych fraz, takich jak informacje o rejestracji rozmowy, co pomaga utrzymać zgodność z przepisami i standardami branżowymi.
Lepsze zrozumienie potrzeb klientów
Analiza sentymentu i emocji pozwala zidentyfikować nie tylko problemy w obsłudze, ale także główne oczekiwania i obawy klientów, wspierając rozwój oferty i strategii komunikacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się na prezentację
i odkryj możliwości naszego systemu!
Umów demo
Jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami? Wypełnij formularz.
Osoba kontaktowa:
Denis Brzeziński
Obsługa klienta, która robi różnicę