Możliwości

Kompleksowe integracje, które optymalizują działanie każdego Contact Center

W swojej ofercie posiadamy gotowe moduły integracyjne dla wiodących rozwiązań z obszaru Contact Center np. do systemów CRM (m.in. Salesforce, MS Dynamics), ale korzystając z naszego zespołu developerów możemy zaimplementować dowolną dedykowaną integrację z Twoimi systemami dziedzinowymi. Pozwoli to wykorzystać potencjał danych zgromadzonych w innych systemach na potrzeby obszaru Customer eXperience.

Zaimplementuj inteligentny routing wykorzystujący dane zlokalizowane w innych systemach, prezentuj swoim konsultantom jednolity widok 360 stopni Klienta łącząc dane z różnych systemów w jednym widoku i stwórz raporty konsolidujące dane z różnych systemów, aby mieć pełen obraz sytuacji w Twojej organizacji.

Integrujemy CC ze sztuczną inteligencję, aby móc korzystać z jej dobrodziejstw na drodze poprawy Customer eXperience.

Nasi developerzy dostosują rozwiązanie do Twoich indywidualnych potrzeb i kultury organizacji.

lub zadzwoń :

+48 22 122 30 30

Korzyści

Rozwiązania na miarę,
które usprawniają procesy Twojej firmy

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się na prezentację
i odkryj możliwości naszego systemu!

Obsługa klienta, która robi różnicę

Przekonaj się, jak łatwo
możesz poprawić efektywność zespołu