Surfly
Korzystaj z możliwości jakie daje co-browsing z wbudowaną funkcją video chatu. Surfly to technologia do co-browsingu umożliwiająca współdzielenie ekranu, prowadzenie rozmów video, wymianę dokumentów oraz wiele więcej.
zadzwoń lub napisz :
+48 22 122 30 30 | info@cludo.pl
Zaufało nam ponad 1500 klientów
Funkcje
Wprowadź system
call center na nowy poziom
Zdalnie pomagaj klientom
Surfly stworzyło wiodącą na rynku technologię do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania. Surfly jest dziś z powodzeniem wykorzystywany zarówno przez gigantów takich jak Generali, skandynawskie linie lotnicze SAS, Vodafone czy BBVA, jak i wiele mniejszych firm.
Współdzielenie ekranu nigdy nie było bardziej bezpieczne
Surfly łączy klientów z konsultantami w czasie rzeczywistym. Jednocześnie pozwala na interakcję w ramach tego samego widocznego dla wszystkich osób biorących udział w sesji – ekranu. Może być więc z powodzeniem rozwiązaniem wykorzystywanym zarówno przez zespół agentów do komunikacji w ramach zespołu, jak i do komunikacji na linii agent – klient.
Uniwersalne narzędzie do co-browsingu
Dzięki wysokiej jakości i szybkości działania współdzielonego ekranu możesz dać klientom wrażenie spotkania „twarzą w twarz” nawet gdy odbywa sie ono zdalnie. Wystarczy kliknąć przycisk lub udostępnić link, aby przeglądać ekran razem z klientami.
Surfly to usługa, którą można łatwo dodać do swojej strony internetowej. Dzięki naszemu w pełni udokumentowanemu interfejsowi API jest on prosty i łatwy do zintegrowania, a dzięki naszej funkcji czatu (wideo) możesz budować oparte na zaufaniu relacje z klientami.
lub zadzwoń :
+48 22 122 30 30
Korzyści
Korzyści z wdrożenia
Surfly Co-Browsing w firmie
Personalizacja
interakcji z klientem
Dzięki co-browsingowi konsultanci mogą dostosować swoje wsparcie do indywidualnych potrzeb klientów, prowadząc ich przez konkretne kroki lub pokazując odpowiednie sekcje na stronie, co zwiększa satysfakcję i lojalność klientów.
Zwiększenie
konwersji sprzedaży
Surfly co-browsing umożliwia lepszą interakcję podczas procesów zakupowych, pomagając klientom w znalezieniu produktów i przejściu przez proces zakupu, co może zwiększyć wskaźnik konwersji i przychody firmy.
Zmniejszenie
liczby błędów i zapytań
Wspólne przeglądanie stron pozwala uniknąć nieporozumień i błędów wynikających z niewłaściwego zrozumienia instrukcji. Klient otrzymuje dokładną pomoc, co zmniejsza liczbę ponownych zapytań.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się na prezentację
i odkryj możliwości naszego systemu!
Umów demo
Jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami? Wypełnij formularz.
Osoba kontaktowa:
Denis Brzeziński
Obsługa klienta, która robi różnicę