Klienci kontaktujący się z działem obsługi często targani są silnymi emocjami. Z reguły jest to irytacja, czasem zaskoczenie, strach, […]
Raport – Wpływ Empatii na Jakość Obsługi Klienta w Contact Center
„Nawet 87% menedżerów contact center nieświadomie nie wykorzystuje damowego narzędzia, które radykalnie zwiększa efektywność zespołów” Skorzystaj […]
Czytaj dalej… from Raport – Wpływ Empatii na Jakość Obsługi Klienta w Contact Center
Popularny błąd znacznie pogarsza wyniki w każdym Contact Center! Czy jesteś pewien, że go nie popełniasz?
Wyobraź sobie, że właśnie otrzymałeś produkt, za który zapłaciłeś spore pieniądze. Powiedzmy: ponad 300 zł. Przyszedł z trzytygodniowym opóźnieniem, […]
Klient jest zawsze we właściwym miejscu
Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji. Jako klient możesz zadzwonić […]
Jak budować emocjonalną więź z klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!
Aby Twoja marka na zawsze zapisała się w pamięci klientów, musisz nauczyć się tworzyć emocjonalną więź podczas […]
Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta
Nieważne jest, czy masz globalną, czy mniejszą firmę. Jeśli są w niej pracownicy i klienci, potrzebujesz odpowiednich narzędzi, które będą […]
Czytaj dalej… from Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta
Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Informacja zwrotna budzi często strach – zarówno wśród osób które przekazują, jak i otrzymują feedback. Z jakiegoś […]
Czytaj dalej… from Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!
”Jeśli zarządzasz jednostką contact center swojej organizacji lub odpowiadasz za jej konkretny obszar to wiesz, że automatyzacja procesów […]
Czytaj dalej… from Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!
Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!
Co to znaczy, że contact center jest wydajne? Co to znaczy “ulepszyć” contact center? Efektywność w firmie można mierzyć jako relację […]
Czytaj dalej… from Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!
Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów
Aktywne podejście do zapobiegania rezygnacji z usług może być skutecznym antidotum na utratę klientów. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu technologii […]
Czytaj dalej… from Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów