Konwersja jest kluczowym wskaźnikiem w marketingu, pozwalającym ocenić skuteczność działań reklamowych. Współczynnik konwersji, czyli stosunek liczby […]
Czytaj dalej… from Konwersja – czym jest i dlaczego warto ją mierzyć?
Konwersja jest kluczowym wskaźnikiem w marketingu, pozwalającym ocenić skuteczność działań reklamowych. Współczynnik konwersji, czyli stosunek liczby […]
Czytaj dalej… from Konwersja – czym jest i dlaczego warto ją mierzyć?
„Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak usprawnić codzienne operacje w swojej firmie, aby zaoszczędzić czas i zasoby?” Automatyzacja […]
Co to jest customer self-service? Jak wdrożyć poprawnie i jakie korzyści przynoszą systemy samoobsługowe? Według badań, aż 70% klientów […]
Czytaj dalej… from Co to jest customer self-service? Jak wdrożyć i jakie daje korzyści
Święta, choinka, prezenty, kiedyś to nawet śnieg za oknami. Czas rozprężenia w pracy i zwiększony poziom stresu związanego z obowiązkami […]
W sytuacji, w której pojawia się potencjalny projekt, jedną z pierwszych informacji, jaką chce usłyszeć klient, oprócz odpowiedzi na pytanie […]
Jesteś konsultantem, telemarketerem lub pracownikiem Contact Center? Pracujesz bezpośrednio z klientem lub nadzorujesz jego sprawną obsługę? […]
Klienci kontaktujący się z działem obsługi często targani są silnymi emocjami. Z reguły jest to irytacja, czasem zaskoczenie, strach, […]
„Nawet 87% menedżerów contact center nieświadomie nie wykorzystuje damowego narzędzia, które radykalnie zwiększa efektywność zespołów” Skorzystaj […]
Czytaj dalej… from Raport – Wpływ Empatii na Jakość Obsługi Klienta w Contact Center
Wyobraź sobie, że właśnie otrzymałeś produkt, za który zapłaciłeś spore pieniądze. Powiedzmy: ponad 300 zł. Przyszedł z trzytygodniowym opóźnieniem, […]
Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji. Jako klient możesz zadzwonić […]