1 grudnia 2020
Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?
Decydując się na wsparcie oparte na chmurze możesz zapewnić swojej firmie efektywniejszą obsługę…
26 listopada 2020
Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?
Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów.…
17 listopada 2020
Contact center nowej generacji
Doświadczenia klientów stały się głównym nurtem w sektorze obsługi klienta contact center nowej…
10 listopada 2020
7 sekretów udanej migracji contact center
Wiele z nas przeżywa swoje życie, akceptując błędne przekonania, które wcześniej słyszeliśmy.…
27 października 2020
Contact center przyszłości – ewolucja czy rewolucja?
Przewiduje się, że w najbliższych latach sztuczna inteligencja przejmie dużą liczbę stanowisk w…
20 października 2020
Jak zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience?
Wszyscy lubimy myśleć, że nasze decyzje zakupowe są całkowicie racjonalne. Jednak większość z nich…
13 października 2020
Doświadczenie klienta a wymagania przyszłości
Znalezienie aspektu, który wyróżnia firmę na tle konkurencji jest nie lada sztuką. Managerowie…
29 września 2020
Jak system contact center wpływa na doświadczenie klienta?
Budowanie pozytywnego doświadczenia postrzegamy jako relację między klientami a pracownikami…
22 września 2020
6 etapów transformacji Customer Experience
Każdy z nas jest klientem. W związku z tym dokładnie wiemy, jak chcemy być traktowani. Wszystkim…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.