Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą, jaką jest […]
Czytaj dalej… from Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze
Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą, jaką jest […]
Czytaj dalej… from Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze
Niemalże wszyscy wiedzą, jaką strukturę mają góry lodowe. To proste – jest część, którą możemy zobaczyć […]
Czytaj dalej… from Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?
Jednym z sekretów migracji doświadczeń klienta jest to, że jest ono nie projektem, a relacją. Wielu dostawców nowoczesnych rozwiązań […]
Czytaj dalej… from Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja
W obecnych czasach klienci wchodząc w interakcję z firmami, oczekują możliwości wyboru. Jednak omnichannel poza zapewnieniem opcji dla […]
Czytaj dalej… from Omnichannel – jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie?
Migracja contact center może być źródłem ogromnych wartości biznesowych. Proces przeniesienia danych, funkcjonalności biznesowych czy aplikacji […]
Czytaj dalej… from Migracja contact center: 5 zasad, które pomogą Ci uniknąć błędów
Decydując się na wsparcie oparte na chmurze możesz zapewnić swojej firmie efektywniejszą obsługę klienta. To nie jest jedyna zaleta […]
Czytaj dalej… from Migracja CX – jak skutecznie uzyskać wsparcie?
Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów. Posiadanie optymalnych rozwiązań ma fundamentalne znaczenie […]
Czytaj dalej… from Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?
Doświadczenia klientów stały się głównym nurtem w sektorze obsługi klienta contact center nowej generacji. Idea customer […]
Wiele z nas przeżywa swoje życie, akceptując błędne przekonania, które wcześniej słyszeliśmy. Podobnie jest z technologią – […]
Czytaj dalej… from 7 sekretów udanej migracji contact center
Przewiduje się, że w najbliższych latach sztuczna inteligencja przejmie dużą liczbę stanowisk w contact center. Co to oznacza? Boty i wirtualni […]
Czytaj dalej… from Contact center przyszłości – ewolucja czy rewolucja?