Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów. Posiadanie optymalnych rozwiązań ma fundamentalne znaczenie […]
Czytaj dalej… from Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?
Technologia contact center odgrywa ogromną rolę w sukcesie związanym z doświadczeniem klientów. Posiadanie optymalnych rozwiązań ma fundamentalne znaczenie […]
Czytaj dalej… from Migracja do chmury – jak skutecznie ją przeprowadzić?
Doświadczenia klientów stały się głównym nurtem w sektorze obsługi klienta contact center nowej generacji. Idea customer […]
Wiele z nas przeżywa swoje życie, akceptując błędne przekonania, które wcześniej słyszeliśmy. Podobnie jest z technologią – […]
Czytaj dalej… from 7 sekretów udanej migracji contact center
Przewiduje się, że w najbliższych latach sztuczna inteligencja przejmie dużą liczbę stanowisk w contact center. Co to oznacza? Boty i wirtualni […]
Czytaj dalej… from Contact center przyszłości – ewolucja czy rewolucja?
Wszyscy lubimy myśleć, że nasze decyzje zakupowe są całkowicie racjonalne. Jednak większość z nich jest podświadomie dyktowana przez nasze […]
Czytaj dalej… from Jak zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience?
Znalezienie aspektu, który wyróżnia firmę na tle konkurencji jest nie lada sztuką. Managerowie dwoją się i troją, żeby wyjść naprzeciw […]
Czytaj dalej… from Doświadczenie klienta a wymagania przyszłości
Budowanie pozytywnego doświadczenia postrzegamy jako relację między klientami a pracownikami firmy, reprezentującymi konkretną markę oraz dbanie o jakość […]
Czytaj dalej… from Jak system contact center wpływa na doświadczenie klienta?
Każdy z nas jest klientem. W związku z tym dokładnie wiemy, jak chcemy być traktowani. […]
Czytaj dalej… from 6 etapów transformacji Customer Experience
Jeśli chcesz pielęgnować relacje ze swoimi klientami i zachwycać ich swoją marką, powinieneś/aś stawiać ich na pierwszym miejscu. […]
Customer Experience (doświadczenie klienta) jest wszystkim tym, co przeżywa i odczuwa klient w interakcji z daną marką. Dzisiejsi konsumenci […]