Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji. Jako klient możesz zadzwonić […]
Jak budować emocjonalną więź z klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!
Aby Twoja marka na zawsze zapisała się w pamięci klientów, musisz nauczyć się tworzyć emocjonalną więź podczas […]
Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta
Nieważne jest, czy masz globalną, czy mniejszą firmę. Jeśli są w niej pracownicy i klienci, potrzebujesz odpowiednich narzędzi, które będą […]
Czytaj dalej… from Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta
Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Informacja zwrotna budzi często strach – zarówno wśród osób które przekazują, jak i otrzymują feedback. Z jakiegoś […]
Czytaj dalej… from Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!
”Jeśli zarządzasz jednostką contact center swojej organizacji lub odpowiadasz za jej konkretny obszar to wiesz, że automatyzacja procesów […]
Czytaj dalej… from Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!
Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!
Co to znaczy, że contact center jest wydajne? Co to znaczy “ulepszyć” contact center? Efektywność w firmie można mierzyć jako relację […]
Czytaj dalej… from Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!
Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów
Aktywne podejście do zapobiegania rezygnacji z usług może być skutecznym antidotum na utratę klientów. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu technologii […]
Czytaj dalej… from Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów
Powrót do biura: wskazówki dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy stacjonarnej
W miarę rozpowszechniania się szczepionek i dostosowywania się świata do wyzwań związanych z COVID-19 coraz częściej mówi się o powrocie […]
Czytaj dalej… from Powrót do biura: wskazówki dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy stacjonarnej
Mały biznes w chmurze – poznaj sposoby na osiągnięcie wysokich zysków!
Znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy przejść z lokalnego centrum kontaktowego do rozwiązania w chmurze może być trudne dla małych firm. […]
Czytaj dalej… from Mały biznes w chmurze – poznaj sposoby na osiągnięcie wysokich zysków!
5 najlepszych praktyk, dzięki którym zaangażowanie interesariuszy poprawi komunikację z klientami
Właściwa komunikacja z klientem pomaga uwolnić potencjał Twojego produktu lub usługi. Jeśli to, co oferujesz jest wartościowe, może […]