6 lipca 2021
Visual IVR – poznaj narzędzie do poprawy CX w firmie
Branża contact center może poszczycić się jednymi z najbardziej inteligentnych technologii CX. A…
29 czerwca 2021
Feedback w contact center – czyli co powinieneś/aś wiedzieć o opiniach zwrotnych?
Informacja zwrotna budzi często strach - zarówno wśród osób które przekazują, jak i otrzymują…
22 czerwca 2021
Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!
”Jeśli zarządzasz jednostką contact center swojej organizacji lub odpowiadasz za jej konkretny…
15 czerwca 2021
Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!
Co to znaczy, że contact center jest wydajne? Co to znaczy “ulepszyć” contact center? Efektywność w…
1 czerwca 2021
Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów
Aktywne podejście do zapobiegania rezygnacji z usług może być skutecznym antidotum na utratę…
25 maja 2021
Powrót do biura: wskazówki dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy stacjonarnej
W miarę rozpowszechniania się szczepionek i dostosowywania się świata do wyzwań związanych z…
18 maja 2021
Mały biznes w chmurze – poznaj sposoby na osiągnięcie wysokich zysków!
Znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy przejść z lokalnego centrum kontaktowego do rozwiązania w…
12 maja 2021
5 najlepszych praktyk, dzięki którym zaangażowanie interesariuszy poprawi komunikację z klientami
Właściwa komunikacja z klientem pomaga uwolnić potencjał Twojego produktu lub usługi. Jeśli to, co…
4 maja 2021
Analiza mowy i tekstu – czyli jak zbierać informacje z contact center?
Firmy nieustannie zbierają bardzo duże ilości danych z każdego kanału, który wykorzystują. W branży…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.