16 września 2020
Czy słuchasz swoich klientów?
Jeśli chcesz pielęgnować relacje ze swoimi klientami i zachwycać ich swoją marką, powinieneś/aś…
8 września 2020
Doświadczenie klienta to nowy branding
Customer Experience (doświadczenie klienta) jest wszystkim tym, co przeżywa i odczuwa klient w…
2 września 2020
Voicebot w call center
Czy wiesz jakie pytanie powstaje w głowach klientów, którzy odbierają połączenie od contact center?…
24 sierpnia 2020
Chcesz obniżyć koszty prowadzenia contact center, ale nie wiesz od czego zacząć?
Lockdown nie tylko zamknął nas w domach. Zmienił modele pracy i strategie sprzedażowe wielu firm.…
18 sierpnia 2020
Segmentacja klientów B2B krok po kroku
Zanim odpowiemy na pytanie zawarte w tytule, powiemy Wam dlaczego w ogóle warto…
11 sierpnia 2020
Jak w niepewnych czasach zatrzymać przy sobie klientów?
Zmiana jest jedną pewną rzeczą w życiu, zwłaszcza w biznesie. Przedsiębiorstwa, które…
4 sierpnia 2020
Konwersacyjne podejście do obsługi klienta
W nowoczesnych contact center stawia się na wielokanałową obsługę. To słuszne podejście…
28 lipca 2020
Odśwież swój IVR i ułatw życie klientom
IVR ma za zadanie załatwienie sprawy klienta w jak najkrótszym czasie.…
21 lipca 2020
Jaka jest różnica między sukcesem a doświadczeniem klienta?
Cyfrowa transformacja biznesu przyczyniła się do rozwoju gospodarki zorientowanej…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.