23 maja 2017
Nowoczesny system call center – 5 porad optymalizacji pracy agentów
Nowoczesny system call center to oręż w ręku konsultanta. Konsultanta, który jest zawsze na…
19 maja 2017
Program Contact Center – najważniejsze funkcjonalności
Zastanawiasz się nad otwarciem własnego call center, ale nie do końca wiesz jakie funkcjonalności,…
17 maja 2017
Program do telemarketingu – kilka rad jak znaleźć najlepszy!
Jak znaleźć najlepszy program do telemarketingu? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci to trudne…
15 maja 2017
Program Call Center, kilka sposobów na doskonałą obsługę klienta
Czy program call center może pomóc w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta? Stosując przedstawione…
12 maja 2017
Oprogramowanie Contact Center 8 narzędzi najlepszej obsługi klienta
Coraz więcej firm wykorzystujących oprogramowanie contact center stara się stworzyć kulturę…
10 maja 2017
AHT wskaźnik pomagający podnieść jakość obsługi klienta
Średni czas obsługi klienta (AHT) jest jednym z najważniejszych wskaźników w contact center.…
28 kwietnia 2017
Wirtualne Call Center – 10 powodów, dla których warto posiadać system w chmurze
Wirtualne call center działają dziś na wielu płaszczyznach równie dobrze co stacjonarne systemy…
21 kwietnia 2017
Kampania outbound w call center – 5 elementów skutecznej strategii
Każda kampania outbound w call center powinna realizować założone cele. Czy to osiągnąć najwyższy…
14 kwietnia 2017
PBX w chmurze czy w modelu klasycznym?
PBX w chmurze pozwala na zarządzanie interakcjami (nie tylko telefonicznymi) z klientami. Wieki…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.