Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka? Już czas ułatwić sobie życie i zintegrować wszystkie systemy w jednym!
Jeden system to spójne raportowanie i zarządzanie.
W pełni kontrolujesz działanie platformy oraz zachowania konsultantów dzięki elastycznemu systemowi monitorowania danych w czasie rzeczywistym.
Brak konieczności utrzymywania kilku rozwiązań i powielania prac adm/devel.
Zarządzając call center używając jednego systemu eliminujesz koszty związane z powielaniem prac inżynierskich oraz utrzymaniowych. Jeden system po prostu się opłaca.
Wdrażanie nowych funkcjonalności jest łatwiejsze na jednym systemie.
Pomyśl tylko ile czasu jesteś w stanie zaoszczędzić pracując na jednym systemie.
Zobacz więcej:
- A gdyby twoi klienci przestali używać telefonów?
- Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?
- Czy większa ilość dodzwonień da Ci więcej klientów?