W nowoczesnych contact center stawia się na wielokanałową obsługę. To słuszne podejście odpowiadające na potrzeby i oczekiwania interesariuszy. Jednak często […]
Czytaj dalej… from Konwersacyjne podejście do obsługi klienta
W nowoczesnych contact center stawia się na wielokanałową obsługę. To słuszne podejście odpowiadające na potrzeby i oczekiwania interesariuszy. Jednak często […]
Czytaj dalej… from Konwersacyjne podejście do obsługi klienta
IVR ma za zadanie załatwienie sprawy klienta w jak najkrótszym czasie. To często pierwszy punkt styku firmy z klientem, przez co ma ogromny […]
Cyfrowa transformacja biznesu przyczyniła się do rozwoju gospodarki zorientowanej na klienta. Mnogość ofert, dostępność produktów i usług oraz personalizacja […]
Czytaj dalej… from Jaka jest różnica między sukcesem a doświadczeniem klienta?
Skuteczna sprzedaż nie polega tylko na wzbudzeniu zainteresowania i pozyskaniu nowego klienta. To również zadbanie o każdy szczegół w trakcie i po zrealizowaniu transakcji. Wszystko […]
Zadaniem chatbotów jest szybkie udzielanie informacji i wsparcie w pomyślnym rozwiązaniu problemu. Dlaczego więc bywa, że klienci ich nie lubią? […]
Dawno minęły czasy, w których prosty system IVR był wystarczający. Dzisiejsi konsumenci oczekują większej wygody niż samodzielne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi działami […]
Nieustannie dążymy do doskonałości. Podwyższamy jakość, szkolimy personel, inwestujemy w nowe technologie. Jest jednak luka w tym doskonałym […]
Branża contact center w Polsce liczy sobie niewiele ponad 20 lat. Był to czas nie tylko jej rozkwitu, ale również […]
O stanie flow mówimy, kiedy praca idzie nam jak z płatka, jesteśmy zmotywowani i całkowicie pochłonięci zadaniem. Eksperci […]
Zamiast wielu narzędzi – jeden system contact center. Zamiast produktu, który odpowiada Twoim aktualnym potrzebom – […]
Czytaj dalej… from Wznieś swoje contact center na wyższy poziom