14 lipca 2020
Jak obniżyć wysoki wskaźnik rezygnacji?
Skuteczna sprzedaż nie polega tylko na wzbudzeniu zainteresowania i pozyskaniu…
7 lipca 2020
Dlaczego klienci nie lubią chatbotów?
Zadaniem chatbotów jest szybkie udzielanie informacji i wsparcie w pomyślnym rozwiązaniu problemu.…
30 czerwca 2020
Samoobsługa w nowoczesnym contact center
Dawno minęły czasy, w których prosty system IVR był wystarczający. Dzisiejsi konsumenci oczekują…
23 czerwca 2020
Co warto automatyzować w contact center?
Nieustannie dążymy do doskonałości. Podwyższamy jakość, szkolimy personel, inwestujemy…
16 czerwca 2020
Transformacja obsługi klienta
Branża contact center w Polsce liczy sobie niewiele ponad 20 lat. Był to czas…
9 czerwca 2020
Czy stan flow da się wypracować?
O stanie flow mówimy, kiedy praca idzie nam jak z płatka, jesteśmy zmotywowani…
3 czerwca 2020
Wznieś swoje contact center na wyższy poziom
Zamiast wielu narzędzi – jeden system contact center. Zamiast produktu, który odpowiada Twoim…
27 maja 2020
Czy Twoje contact center jest na dobrej drodze do personalizacji obsługi?
Od niespełna dwóch miesięcy nieodłącznym elementem naszej codzienności są zmiany…
19 maja 2020
Contact center, mamy problem? Szanse dla branży w dobie koronawirusa
Nie twierdzimy, że świat po pandemii będzie gorszy. Z pewnością będzie inny.…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.