6 marca 2015
CCaaS by CLUDO – wspólny projekt z callcenternews.pl
Czy wszyscy znacie pojęcie CCaaS? O tym i o wielu innych ciekawych zagadnieniach możecie się…
6 marca 2015
Darmowy eBook: TRENDY dla Contact Centers
CLUDO Sp. z o.o., dostawca światowej klasy rozwiązań dla Contact Centers w modelu CCaaS, prognozuje…
2 marca 2015
CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS NA CCaaS
CLUDO razem z Fundacją Forum Call Center uruchamia projekt edukacyjny CZAS na CCaaS. Celem projektu…
26 lutego 2015
CCIG, jedno z największych contact centers w Polsce, korzysta z rozwiązania CLUDO
CASE STUDY Z WDROŻENIA CLUDO CONTACT CENTER W FIRMIE CCIG
23 lutego 2015
Call Center Software – najlepsze rozwiązanie dla firm
Cludo Call Center software to w pełni hostowana platforma, którą Klientom dostarczamy w modelu…
12 lutego 2014
Call Center Day 2014
Miło nam poinformować, że Cludo znalazło się wśród firm wybranych do uczestnictwa w cyklu…
5 lutego 2013
Rynek usług w chmurze obliczeniowej rośnie w tempie 40 proc. rocznie
Rośnie światowy rynek cloud computingu, czyli mocy obliczeniowej oraz przestrzeni dyskowych do…
4 lutego 2013
Cludo Sp. z o.o. członkiem Forum Call Center
Cludo Hosted Contact Center z dniem 23 stycznia br. dołączyło do grona członków Forum Call Center.……
1 lutego 2013
Cludo obniża stawki za połączenia na numery komórkowe
Cludo, operator telekomunikacyjny i dostawca systemu Contact Center w chmurze, obniża stawki za…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.