Collab
OneContact
Rozwiązanie Contact Center firmy Collab, dostępne w CLUDO Private Cloud lub Azure, zapewnia wielokanałowość, szerokie możliwości integracji i elastyczność dzięki technologii chmurowej.
zadzwoń lub napisz :
+48 22 122 30 30 | info@cludo.pl
Zaufało nam ponad 1500 klientów
Funkcje
Poznaj możliwości Collab OneContact
System stworzony tak, aby uwzględniać ciągłą zmienność świata i zachowań konsumentów.
Omni Channel
W jednym interfejsie oraz wspólnym routingu i raportowaniu, obsługa wielu kanałów kontaktu: telefon, e mail, chat, video, sms, messenger, WhatsApp, Facebook czy X (d. Twitter). Efektywnie połącz obsługę klienta z kampaniami wychodzącymi.
Inteligent routing
Zwiększaj efektywność – odbieraj interakcje i dystrybuuj je zgodnie z wcześniej ustalonymi zasadami, bezpośrednio do dostępnych agentów. Interakcje rozdzielane są automatycznie do odpowiednio wykwalifikowanych agentów, a co za tym idzie podnosi się poziom satysfakcji klienta wynikający z wyższej jakości obsługi.
Outbound
Prowadź kampanie w trybie manualnym, preview, power/progressive i najlepszym na rynku predictive z możliwością skrócenia czasu pomiędzy połączeniami nawet do 3,6 sekundy. Wszystkie tryby mogą być wspierane systemem ai AMD wykrywania poczty głosowej z najwyższą na rynku skutecznością i minimalnym false-positives.
Raportowanie
Samodzielnie twórz wallboardy wyświetlające dane w czasie rzeczywistym, twórz raporty historyczne w aplikacji lub skorzystaj z pasujących Twojej firmie metod pobierania danych i raportowania np.: kostki OLAP, ElasticSearch, szyna danych.
Nagrywanie głosu i ekranów
Zapisz wszystkie interakcje w systemie Contact Center. Uruchom zintegrowane nagrywanie komunikacji audio i ekranu z aplikacji agenta (mail, czat, social media, skrypty) i zdecyduj czy chcesz przechowywać nagrania miesiąc, rok, 3 lub 5 lat lub pobrać je na własne zasoby serwerowe.
IVR i Self service
Twórz IVRy wspierające samodzielną obsługę, automatyzuj kampanie badania satysfakcji, łącz płynnie z systemami transakcyjnymi i botami głosowymi. Twórz dostępne 24/7 self-service’y dostosowane do Twojego biznesu i potrzeb klientów, a Twoi klienci nie będą już stać w długich kolejkach czekając na połączenie z konsultantem.
lub zadzwoń :
+48 22 122 30 30
Korzyści
Płać mniej za więcej funkcji
wirtualnego Call Center w chmurze
Elastyczność
na każdym etapie
Wszystkie wdrożenia CLUDO są połączone z dopasowaniem do unikalnych potrzeb klienta oraz zintegrowane z jego systemami transakcyjnymi. OneContact jest oferowany przez nas od wielu lat w modelu SaaS i jest używany przez ponad 3000 konsultantów.
Wsparcie
działań Call Center
OneContact jest idealnym wyborem dla firm chcących w jednym interfejsie obsługiwać klienta w wielu kanałach kontaktu, wykorzystywać elastyczność chmury, mieć niskie koszty uruchomienia i płacić za to czego używasz.
Prywatna
chmura Cludo
System OneContact oferowany jest w chmurze prywatnej Cludo oraz w chmurze publicznej Azure. By zapewnić jakość i stabilność naszych usług posiadamy punkty styku z sieciami T-mobile, Play, Netia, Voxbone i Tata Communications.
lub zadzwoń :
+48 22 122 30 30
Moduły wspierające
Rozwijaj swoje Contact Center w dowolnym momencie
W zależności od specyficznych potrzeb Contact Center oferujemy dodatkowe moduły wspierające:
- Quality Monitoring – analiza zachowania agentów
- Workforce Optimisation – grafikowanie
- Gamification
- Scripting – możliwość budowania dowolnych ekranów agenta
- Interaction Hub – CRM wbudowany w platformę CC
- Co-browsing – pomoc zdalna poprzez udostępnianie ekranu
- OneContact posiada gotową integrację z systemami Atmosfera, Salesforce, MS Dynamics, Sugar CRM, Zen Desk.
- Możesz też łatwo zintegrować swoje Contact Center z zewnętrznymi aplikacjami, takimi jak MS Teams, SIP, Web Services, Big Data czy .NET.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się na prezentację
i odkryj możliwości naszego systemu!
Umów demo
Jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami? Wypełnij formularz.
Osoba kontaktowa:
Denis Brzeziński
Obsługa klienta, która robi różnicę