Oferta

zadzwoń lub napisz :

+48 22 122 30 30 | info@cludo.pl

Contact Center

Wdrażamy Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.

Zobacz więcej

CludoCRM

Jeśli chcesz świadczyć usługi najwyższej jakości, musisz zacząć od wyposażenia pracowników w odpowiednie narzędzia, które zwiększą wydajność ich pracy. Dzięki temu umożliwisz swojej firmie odniesienie sukcesu. Właśnie w tym celu zaprojektowaliśmy oprogramowanie biznesowe  CludoCRM.

Zobacz więcej

CludoITSM

W naszym portfolio posiadamy również system ticketowy, który może zostać zintegrowany z CludoCRM.

Zobacz więcej

Quality Managment & Monitoring

W ofercie posiadamy moduły zarządzania i monitorowania jakości pracy konsultantów przy wykorzystaniu kart ocen i analityki głosowej.

Zobacz więcej

Speech Analytics

W portfolio produktowym Cludo posiada również moduły analityki głosowej (Speech Analytics), które pozwalają na prowadzenie zautomatyzowanej analizy nagrań pod różnym kątem. Pozwala to na automatyczne wskazanie do oceny nagrań, które z jakiegoś powodu (wg zdefiniowanych kryteriów) wymagają szczególnej uwagi, jak również tworzenie transkrypcji nagrań oraz prowadzenie analizy sentymentu.

Zobacz więcej

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja szturmem bierze coraz to inne aspekty naszego życia. Znalazła zastosowanie również w Contact Center, gdzie rewolucjonizuje sposób, w jaki obsługujemy klientów, dzięki automatyzacji procesów, analizie danych w czasie rzeczywistym i personalizacji interakcji. Dzięki niej doświadczenia klientów stają się bardziej efektywne, spersonalizowane i zorientowane na rozwiązanie problemów, podnosząc jakość obsługi klienta na zupełnie nowy poziom.

Zobacz więcej

Co-browse

Oferujemy wiodącą na rynku technologię do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania.

Zobacz więcej

Workforce Management

W ramach portfolio produktów oferujemy moduł wspierający grafikowanie zespołu konsultantów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości (absencje, zastępstwa) z uwzględnieniem zasad wynikających np. z prawa pracy.

Zobacz więcej

Telefonia

Potrzebujesz platformy telefonicznej, chcesz zabezpieczyć swoją sieć lub zintegrować się z dowolnym dostawcą usług telekomunikacyjnych, chcesz monitorować swój ruch i z łatwością identyfikować występujące problemy. Pomożemy Ci wybrać optymalne cenowo rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby.

Zobacz więcej

Usługi operatorskie

Cludo jest również operatorem telekomunikacyjnym. Swoją ofertę kierujemy do firm chcących korzystać z usług firmy znającej i specjalizującej się w dostarczaniu usług dla Contact Center. W ramach usług telekomunikacyjnych firma dostarcza m.in.:

  • numerację stacjonarną z prefiksami z całego kraju
  • numerację komórkową dla połączeń głosowych wychodzących i przychodzących
  • numerację komórkową do świadczenia usług SMS w kierunkach wychodzącym i przychodzącym

Warstwę ruchu zapewniają SIP Trunki o dużej przepustowości.

Zobacz więcej

Doradztwo, wdrożenia i bieżące wsparcie

Jako multivendor oferujemy doradztwo w doborze optymalnego systemu Contact Center oraz systemów wspomagających. Odgrywa ono kluczową rolę w zapewnieniu efektywnej obsługi klienta oraz optymalizacji działań przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści pomagają w identyfikacji potrzeb i celów firmy, aby dopasować najlepsze rozwiązanie poprzez analizę rodzaju i specyfiki działalności, skalę oraz oczekiwania w zakresie obsługi.

Zobacz więcej

Integracje

Integrujemy Contact Center z systemami dziedzinowymi. Inicjuj i odbieraj interakcje bezpośrednio w swoim systemie CRM, wykorzystuj dane z systemów dziedzinowych do inteligentnej dystrybucji interakcji, dostarczaj na bieżąco pełną informację swoim konsultantom i twórz pełen obraz Twojej obsługi Klienta konsolidując w raportach dane z różnych systemów. A to tylko część możliwości. Sky is the limit.

Zobacz więcej