Obsługa klienta, która robi różnicę

Pomożemy Twojej firmie dostosować się do nowych wyzwań biznesowych i technologicznych

Rozwiązania w chmurze - Cludo

Eksperci od 
rozwiązań w chmurze

Cludo tworzy rozwiązania skrojone na miarę, uwzględniając specyfikę Twojej firmy i branży. Nasze oprogramowanie integruje się z istniejącymi systemami, dostosowując się do zmieniających się wymagań rynku i klientów. Z nami nie musisz rezygnować z funkcjonalności – to Ty decydujesz, jak ma działać Twój system.

Przejrzyste
warunki współpracy

Dzięki modelowi SaaS unikniesz kosztownych inwestycji w infrastrukturę i sprzęt. Płacisz wyłącznie za rzeczywiście wykorzystywane licencje w ramach przejrzystych miesięcznych opłat. Z Cludo redukujesz zbędne koszty, zyskując jednocześnie najwyższą jakość i funkcjonalność systemu.

Przejrzyste warunki współpracy - Cludo

Misja

“Naszym celem jest, aby oprogramowanie call center, które dostarczamy dzisiaj, było równie dopasowane do potrzeb klientów za rok, za pięć jak i za dziesięć lat.”

Andrzej Budzik – CEO Cludo

Poznajmy się

Cludo dostarcza system
Contact Center w modelu SaaS

Dlaczego warto?

Budujemy nową jakość
w zarządzaniu Contact Center

Chmura - Cludo

Cludo dostarczane jest jako system call center w chmurze (Software as a Service). Korzystanie z Cludo oznacza brak nakładów inwestycyjnych na zakup drogiego sprzętu oraz przejrzyste, miesięczne opłaty zależne od liczby realnie wykorzystanych licencji. Zachowujemy korzyści chmury bez potrzeby kompromisów funkcjonalnych, możliwości integracji i bezpieczeństwa.

Jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury.  Od 10 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces ciągłej ewolucji dostarczonego rozwiązania.

Dopasowanie - Cludo

Rozwiązania call center software Cludo przeznaczone są dla Contact Center od 100 do kilku tysięcy stanowisk. Zarówno działających in-house jak i outsourcingowych. Specyfika dużych struktur wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego wszystkie wdrożenia Cludo to indywidualnie przygotowane i przeprowadzone projekty.

Cechą wspólną naszych Klientów jest konieczność dopasowania rozwiązań do ich potrzeb, głębokiej integracji z innymi systemami oraz świadomość zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów i potrzeby ciągłego do nich dostosowania.

Ewolucja - Cludo

Żyjemy w czasach bezprecedensowej zmiany zachowań konsumentów i technologii. W Cludo wierzymy, iż najlepszą metodą dostosowania się do tej rzeczywistości jest proces ciągłej i mierzalnej ewolucji. Naszym celem jest, aby systemy contact center, które dostarczamy dzisiaj były równie dopasowane do twoich potrzeb za rok, za pięć jak i za dziesięć lat. Dlatego nasza rola nie kończy się na uruchomieniu aplikacji. 

Wysokiej jakości wsparcie techniczne, komunikacja z klientem i rozwój jest dla nas kluczowe  biorąc pod uwagę dynamikę zmian technologicznych, biznesowych i oczekiwań  konsumentów. Dzięki temu podejściu, przez cały okres działalności nie odszedł od nas żaden klient. 

Obsługa klienta, która robi różnicę

Dołącz do grona naszych klientów
i zobacz, jak Cludo wspiera Contact Center