Contact Center
Wdrażamy Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.
Ulokowane na infrastrukturze CLUDO Private Cloud lub chmurze publicznej Azure, rozwiązanie Contact Center firmy Collab, przeznaczone jest dla wielokanałowych contact center, oferujące znaczące możliwości integracji i dopasowania, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności i ciągłego rozwoju wynikającego z dobrodziejstw rozwiązań chmurowych.
Platforma OneCludo to nowoczesne rozwiązanie do obsługi klienta zaczynając od wielokanałowej komunikacji, poprzez automatyzację procesów obsługowych i sprzedażowych, a na włączeniu zespołów wsparcia w obsługę klienta i sprzedaż kończąc.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.