17 października 2017
10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center
Dla jednych praca w call center to sposób na wejście na rynek pracy. Dla drugich sposób na…
12 października 2017
Jak chwalić pracowników i dlaczego to takie ważne?
Pochwały mają tyle samo zwolenników, co przeciwników. Dla jednych jest to świetne narzędzie…
10 października 2017
Jak zabezpieczyć dane osobowe u outsourcera Call Center
Co zrobić, aby twoje dane były bezpieczne u outsourcera? T-Mobile wydał własnie specjalne…
10 października 2017
Stres w call center – skąd się bierze i jak go pokonać
Gdyby zapytać przypadkowego przechodnia na ulicy, z czym kojarzy mu się praca konsultanta call…
5 października 2017
Rotacja pracowników się nie opłaca
Rotacja pracowników to jeden z kluczowych problemów w Twoim call center? Wydawać by się mogło, że…
3 października 2017
Jak pytać, żeby uzyskać odpowiedź? – 10 rad dla konsultantów
Rozmowę z klientem trzeba potraktować jak długo wyczekiwane spotkanie. Odpowiednie przygotowanie,…
29 września 2017
Wdrożenie systemu contact center w chmurze – o co pytać dostawcę
Jeżeli nie dałeś się zniechęcić niesłusznie rozpowszechnianym mitom, zdecydowałeś się na wdrożenie…
21 września 2017
Czy elastyczność usługi chmurowej to mit?
Podobnie jak wokół całego fenomenu chmury pojawił się ogrom mitów, tak również zjawisko jej…
11 września 2017
7 kompetencji, które powinien posiadać konsultant Contact Center
Jakie kompetencje powinien posiadać konsultant contact center? Właściwa odpowiedź na powyższe…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.