Czy program call center może pomóc w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta? Stosując przedstawione poniżej strategie działania w połączeniu z funkcjonalnościami […]
Czytaj dalej… from Program Call Center, kilka sposobów na doskonałą obsługę klienta
Czy program call center może pomóc w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta? Stosując przedstawione poniżej strategie działania w połączeniu z funkcjonalnościami […]
Czytaj dalej… from Program Call Center, kilka sposobów na doskonałą obsługę klienta
Coraz więcej firm wykorzystujących oprogramowanie contact center stara się stworzyć kulturę organizacji, w której klient jest zawsze […]
Czytaj dalej… from Oprogramowanie Contact Center 8 narzędzi najlepszej obsługi klienta
Średni czas obsługi klienta (AHT) jest jednym z najważniejszych wskaźników w contact center. Definiowany jako suma Total […]
Czytaj dalej… from AHT wskaźnik pomagający podnieść jakość obsługi klienta
Wirtualne call center działają dziś na wielu płaszczyznach równie dobrze co stacjonarne systemy wspierające zarządzanie contact center. […]
Czytaj dalej… from Wirtualne Call Center – 10 powodów, dla których warto posiadać system w chmurze
Każda kampania outbound w call center powinna realizować założone cele. Czy to osiągnąć najwyższy współczynnik skuteczności połączeń skutkujący […]
Czytaj dalej… from Kampania outbound w call center – 5 elementów skutecznej strategii
PBX w chmurze pozwala na zarządzanie interakcjami (nie tylko telefonicznymi) z klientami. Wieki temu, dzięki PBX można było wykonać taką […]
Outsourcować można właściwie wszystko, od pracowników, po maszyny, technologie i oczywiście wirtualne contact center. Niezależnie od podmiotu założenie jest jedno […]
Czytaj dalej… from Wirtualne Contact Center to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu!
Czy integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365 to skomplikowana operacja? Cludo Contact Center to platforma, która daje szerokie możliwości […]
Czytaj dalej… from Integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365
Zarządzanie skillami konsultantów to kolejny krok do podniesienia jakości obsługi klienta. Gdy twoje call center już działa i przynosi zyski, zaczynasz […]
Odpowiadając na pytanie co warto wiedzieć o usłudze Contact Center w chmurze zacznijmy od samej idei chmury oraz „as a service” (jako usługa). […]
Czytaj dalej… from Contact Center w Chmurze – co warto wiedzieć?