Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient, jego potrzeby […]
Czytaj dalej… from Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?
Wszystko ulega zmianom. Zmieniają się narzędzia, zmienia się technologia, zmienia się także klient, jego potrzeby […]
Czytaj dalej… from Oprogramowanie dla telemarketerów – na co zwrócić uwagę?
Dziś rozmawiamy z Piotrem Sobolewskim, zarządzającym projektem kursów e-learningowych dla nauczycieli pracujących w przedszkolach. Cludo: Odpowiadasz za realizację […]
Czytaj dalej… from Przedsiębiorca telemarketer czyli jak sprzedawać nauczycielom
Oprogramowanie do telemarketingu daje wiele możliwości. Jedną z nich jest pomiar skuteczności działań telemarketingowych. Niezależnie od tego, czy mówimy […]
Czytaj dalej… from Oprogramowanie do telemarketingu – co powinniśmy mierzyć?
Jak budować dobre relacje w Call Center? Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi. […]
Czytaj dalej… from Kilka sposobów jak budować dobre relacje w Call Center
Czy krótkie, pięciominutowe spotkanie z drugą osobą może zwiększyć motywację pracowników Call Center? Według Adam Granta, profesora […]
Czytaj dalej… from Prosta metoda, dzięki której zmotywujesz pracowników Call Center
Jaka motywacja pracowników Call Center jest skuteczna? Istnieje bezpośrednia korelacja między wydajnością Call Center a zadowoleniem […]
Czytaj dalej… from 5 sposobów jak skutecznie motywować pracowników Call Center
Zapotrzebowanie na PBX w chmurze nieustannie rośnie. Wirtualne PBX są idealnym rozwiązaniem dla małych, średnich jak i dużych firm. […]
Czytaj dalej… from Optymalizacja funkcji PBX – jak zrobić to dobrze?
Nowoczesny system call center to oręż w ręku konsultanta. Konsultanta, który jest zawsze na pierwszej linii frontu klient – firma. […]
Czytaj dalej… from Nowoczesny system call center – 5 porad optymalizacji pracy agentów
Zastanawiasz się nad otwarciem własnego call center, ale nie do końca wiesz jakie funkcjonalności, które daje program contact center […]
Czytaj dalej… from Program Contact Center – najważniejsze funkcjonalności
Jak znaleźć najlepszy program do telemarketingu? Oto kilka wskazówek, które ułatwią Ci to trudne zadanie. Stwórz shortlistę dostępnych rozwiązań […]
Czytaj dalej… from Program do telemarketingu – kilka rad jak znaleźć najlepszy!