zarządzanie zasobami ludzkimi

Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi

Ludzie bez wątpienia są najważniejszą inwestycją współczesnego biznesu, a zarządzanie zasobami…

7 umiejętności idealnego konsultanta sprzedaży

Reprezentują markę. Stoją na pierwszej linii frontu w konfrontacji z klientem. Ich kompetencje…

feedback

Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne pracownikom?

Kole, asapy, fakupy, dedlajny i follołapy, a wśród nich król fidbek, a właściwie feedback – czyli…

efektywność-w-pracy

Efektywność w pracy, czyli jakie nawyki pomagają osiągnąć lepsze efekty

Lubimy takie dni w pracy, kiedy z godziny na godzinę widać progres i kolejne zadania z listy rzeczy…

Czy w call center twojego outsourcera gra ta sama muzyka co u ciebie?

Szukasz rozwiązania, które pozwoli ci kontrolować pracę outsourcrerów? Uruchamiając Cludo u swoich…

Czy większa ilość dodzwonień da Ci więcej klientów?

Czy chcesz zwiększyć skuteczność dodzwonień do klientów? Sprawdź skuteczność Cludo Predictive!…

Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka?

Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka? Już czas ułatwić sobie życie i…

Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?

Czy twój OnSite’owy system Contact Center to już prawdziwy dinozaur? Pożegnaj gada i zacznij używać…

Call Center może kosztować

Czy twoi Klienci używają nietypowych narzędzi komunikacji? Nie zostawaj w tyle i też zacznij ich…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!