30 października 2017
Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi
Ludzie bez wątpienia są najważniejszą inwestycją współczesnego biznesu, a zarządzanie zasobami…
26 października 2017
7 umiejętności idealnego konsultanta sprzedaży
Reprezentują markę. Stoją na pierwszej linii frontu w konfrontacji z klientem. Ich kompetencje…
24 października 2017
Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne pracownikom?
Kole, asapy, fakupy, dedlajny i follołapy, a wśród nich król fidbek, a właściwie feedback – czyli…
19 października 2017
Efektywność w pracy, czyli jakie nawyki pomagają osiągnąć lepsze efekty
Lubimy takie dni w pracy, kiedy z godziny na godzinę widać progres i kolejne zadania z listy rzeczy…
17 października 2017
Czy w call center twojego outsourcera gra ta sama muzyka co u ciebie?
Szukasz rozwiązania, które pozwoli ci kontrolować pracę outsourcrerów? Uruchamiając Cludo u swoich…
17 października 2017
Czy większa ilość dodzwonień da Ci więcej klientów?
Czy chcesz zwiększyć skuteczność dodzwonień do klientów? Sprawdź skuteczność Cludo Predictive!…
17 października 2017
Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka?
Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka? Już czas ułatwić sobie życie i…
17 października 2017
Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?
Czy twój OnSite’owy system Contact Center to już prawdziwy dinozaur? Pożegnaj gada i zacznij używać…
17 października 2017
Call Center może kosztować
Czy twoi Klienci używają nietypowych narzędzi komunikacji? Nie zostawaj w tyle i też zacznij ich…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.