30 listopada 2017
10 sposobów rozwiązywania konfliktów w contact center
Konflikty w contact center, jak i w innych branżach, to rzecz nieunikniona. Tam gdzie ludzie mają…
27 listopada 2017
Czy warto budować zaufanie w contact center?
Contact Center to pierwszy front. Obszar, na którym przedsiębiorstwa pokazują ludzką twarz.…
23 listopada 2017
Jak złagodzić stres klienta – 7 skutecznych strategii
Znowu klient był niezadowolony? Odreagował na Tobie trudny dzień? Zarzucił niekompetencje? Ten…
21 listopada 2017
Team building, czyli jak zbudować zespół w call center
Jeżeli myślisz o założeniu call center, zapewne myślisz też o zbudowaniu zespołu (team building).…
17 listopada 2017
Jak obniżyć koszty contact center i poprawić wynik?
To pytanie zadają sobie chyba wszyscy menadżerowie w branży call center. O ile sama branża ma się…
14 listopada 2017
Czym jest coaching w Call Center
Nikt nie rodzi się agentem contact center. Zarówno początkujący, jak i zaawansowani konsultanci…
9 listopada 2017
Jak działania Agentów Call Center oddziałują na klientów firmy
Mówi się, że ktoś kto nie pracował w call center nie zna życia… Jest w tym nieco prawdy, bo…
7 listopada 2017
Zasady uczenia dorosłych – porady dla uczniów i szkoleniowców
System edukacji działa tak samo od przeszło 200 lat. Powstał na potrzeby gospodarki industrialnej…
2 listopada 2017
Jak zarządzać własnym stresem? 5 kluczowych umiejętności
Stres. Można powiedzieć - demon naszych czasów. Niektórzy na samą myśl o nim ukryliby się głęboko w…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.