trener call center

Wszystkie oblicza trenera call center

Rozwija umiejętności konsultantów poprzez szkolenia i coaching. Przygotowuje i aktualizuje…

rozmowy okresowe

Jak prowadzić rozmowy okresowe z pracownikami contact center

Początek roku to idealny moment na rozmowy okresowe z pracownikami. Jak to zrobić, aby zmotywować…

gromadzenie danych

Gromadzenie danych o klientach – dlaczego to takie ważne?

W dobie zaciętej walki o klienta przedsiębiorstwa prześcigają się w pomysłach jego pozyskania.…

długofalowe plany

Długofalowe plany – jak w natłoku zadań o nich nie zapomnieć

Spotkania, rozmowy z klientami, przygotowywanie ofert i tak przez cały dzień. Skutek? Pod koniec…

rozmowa według skryptu

Rozmowa według skryptu czy pełna wolność? Co działa lepiej?

Skrypt rozmowy to lektura obowiązkowa w pracy konsultanta contact center. Ten podręcznik zawiera…

konsument 2020

Konsument 2020 – jak spełnić jego oczekiwania i potrzeby

Jaki będzie konsument 2020? Czy czeka nas radykalna zmiana, która będzie rewolucją? Takie pytania…

strategie zarządzania czasem

Skuteczne strategie zarządzania czasem

Czas to pieniądz, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy oczekuje się od nas szybkiej reakcji,…

typy trudnych klientów

4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. I

Każdy z nas jest inny. Wiemy to doskonale, ale… warto tę mądrość przyswoić sobie raz na zawsze.…

proces sprzedaży

Jak skutecznie zamykać proces sprzedaży?

Dżentelmena można poznać po tym jak kończy, a nie jak zaczyna. Ze sprzedawcą jest podobnie. Jak…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!