Ludzie bez wątpienia są najważniejszą inwestycją współczesnego biznesu, a zarządzanie zasobami ludzkimi to zapewnienie firmie odpowiedniej liczby pracowników, tak aby […]
7 umiejętności idealnego konsultanta sprzedaży
Reprezentują markę. Stoją na pierwszej linii frontu w konfrontacji z klientem. Ich kompetencje warte są mniej więcej tyle samo, […]
Czytaj dalej… from 7 umiejętności idealnego konsultanta sprzedaży
Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne pracownikom?
Kole, asapy, fakupy, dedlajny i follołapy, a wśród nich król fidbek, a właściwie feedback – czyli kluczowa w czasach […]
Czytaj dalej… from Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne pracownikom?
Efektywność w pracy, czyli jakie nawyki pomagają osiągnąć lepsze efekty
Lubimy takie dni w pracy, kiedy z godziny na godzinę widać progres i kolejne zadania z listy rzeczy do zrobienia znikają […]
Czytaj dalej… from Efektywność w pracy, czyli jakie nawyki pomagają osiągnąć lepsze efekty
Czy w call center twojego outsourcera gra ta sama muzyka co u ciebie?
Szukasz rozwiązania, które pozwoli ci kontrolować pracę outsourcrerów? Uruchamiając Cludo u swoich podwykonawców masz gwarancję, że będą pracować […]
Czytaj dalej… from Czy w call center twojego outsourcera gra ta sama muzyka co u ciebie?
Czy większa ilość dodzwonień da Ci więcej klientów?
Czy chcesz zwiększyć skuteczność dodzwonień do klientów? Sprawdź skuteczność Cludo Predictive! Maksymalizujesz efektywność pracy agenta i tym samym […]
Czytaj dalej… from Czy większa ilość dodzwonień da Ci więcej klientów?
Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka?
Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka? Już czas ułatwić sobie życie i zintegrować wszystkie systemy […]
Czytaj dalej… from Czy używanie kilku systemów Call Center to nie za duża gimnastyka?
Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?
Czy twój OnSite’owy system Contact Center to już prawdziwy dinozaur? Pożegnaj gada i zacznij używać technologi XXI wieku! Call […]
Czytaj dalej… from Co zrobić, gdy w twoim Call Center pojawi się dinozaur?
Call Center może kosztować
Czy twoi Klienci używają nietypowych narzędzi komunikacji? Nie zostawaj w tyle i też zacznij ich używać! Obsługujesz Klientów w kanałach, […]
10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center
Dla jednych praca w call center to sposób na wejście na rynek pracy. Dla drugich sposób na przetrwanie okresu przejściowego. […]
Czytaj dalej… from 10 czynników, które wywołują stres u pracowników call center