6 lutego 2018
Jak słuchać ze zrozumieniem? Cz. I
"Klient ma zawsze rację", słowa wizjonera sprzedaży Harry'ego Gordon'a Selfridge'a od 100 lat są…
1 lutego 2018
4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. II
Jak przekonać do swojej oferty klienta, który jest wszystkowiedzący? Jakiej strategii użyć w…
30 stycznia 2018
Jak działa Contact Center
Contact center to miejsce, w którym ludzie kontaktują się z ludźmi. Taka w gruncie rzeczy mogłaby…
25 stycznia 2018
13 porad jak empatycznie słuchać klienta
Pracujesz z klientem? Niezależnie od tego, czy masz do czynienia ze sprzedażą lub innym aspektem…
23 stycznia 2018
Jak przywrócić entuzjazm do pracy w contact center?
Pamiętasz ten dzień, kiedy do pracy szedłeś z przyjemnością i nawet najtrudniejsze zdania nie…
18 stycznia 2018
Priorytetowe cele contact center – 7 obszarów głównych
W tym artykule omówimy priorytetowe cele contact center. Czas na rachunek sumienia. Czy Twoje…
16 stycznia 2018
Jak słuchać aktywnie? 15 praktycznych porad
Gdybyśmy mieli określić, który z ludzkich zmysłów wykonuje najwięcej pracy w call center, bez…
11 stycznia 2018
Przestań wierzyć w kofeinę, czyli jak pokonać zmęczenie w pracy
Marzysz o łóżku i z trudem powstrzymujesz opadające powieki? Zadania mnożą się z prędkością…
9 stycznia 2018
Zaangażowanie konsultanta. Dlaczego to takie ważne?
Zacznijmy od początku. Zatrudniasz konsultanta. Człowiek wręcz pali się do pracy. Nowe środowisko,…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.