Marzysz o łóżku i z trudem powstrzymujesz opadające powieki? Zadania mnożą się z prędkością światła, a Tobie trudno się zabrać […]
Czytaj dalej… from Przestań wierzyć w kofeinę, czyli jak pokonać zmęczenie w pracy
Marzysz o łóżku i z trudem powstrzymujesz opadające powieki? Zadania mnożą się z prędkością światła, a Tobie trudno się zabrać […]
Czytaj dalej… from Przestań wierzyć w kofeinę, czyli jak pokonać zmęczenie w pracy
Zacznijmy od początku. Zatrudniasz konsultanta. Człowiek wręcz pali się do pracy. Nowe środowisko, nowi ludzie, nowe miejsce, […]
Czytaj dalej… from Zaangażowanie konsultanta. Dlaczego to takie ważne?
Rozwija umiejętności konsultantów poprzez szkolenia i coaching. Przygotowuje i aktualizuje materiały szkoleniowe. Uczestniczy w rekrutacji i wdrażaniu nowych pracowników. […]
Początek roku to idealny moment na rozmowy okresowe z pracownikami. Jak to zrobić, aby zmotywować swojego podopiecznego? Jak przekazać […]
Czytaj dalej… from Jak prowadzić rozmowy okresowe z pracownikami contact center
W dobie zaciętej walki o klienta przedsiębiorstwa prześcigają się w pomysłach jego pozyskania. Jedne koncepcje okazują się bardziej […]
Czytaj dalej… from Gromadzenie danych o klientach – dlaczego to takie ważne?
Spotkania, rozmowy z klientami, przygotowywanie ofert i tak przez cały dzień. Skutek? Pod koniec dnia nie masz już siły. Po powrocie do domu […]
Czytaj dalej… from Długofalowe plany – jak w natłoku zadań o nich nie zapomnieć
Skrypt rozmowy to lektura obowiązkowa w pracy konsultanta contact center. Ten podręcznik zawiera wszystkie procedury i schematy, na podstawie […]
Czytaj dalej… from Rozmowa według skryptu czy pełna wolność? Co działa lepiej?
Jaki będzie konsument 2020? Czy czeka nas radykalna zmiana, która będzie rewolucją? Takie pytania pojawiają się często […]
Czytaj dalej… from Konsument 2020 – jak spełnić jego oczekiwania i potrzeby
Czas to pieniądz, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy oczekuje się od nas szybkiej reakcji, dobrych rozwiązań i wykonanej pracy […]
Każdy z nas jest inny. Wiemy to doskonale, ale… warto tę mądrość przyswoić sobie raz na zawsze. Szczególnie kiedy […]
Czytaj dalej… from 4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. I