pytania

Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?

Czy należy zadawać pytania? Czy pytania pomagają w procesie sprzedaży? Czy pytania otwarte są…

Anna Szawro - wywiad

Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro

Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center…

jak tworzyć harmonogramy

Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników

Odpowiednia organizacja to podstawa dobrze funkcjonującego contact center. Dziesiątki agentów,…

zaangażowanie pracowników

Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?

Zaangażowanie pracowników przekłada się na efekty ich pracy i atmosferę w zespole. Dynamiczne i…

wyniki sprzedaży

7 czynników, które wpływają na opinię klienta i wyniki sprzedaży

Co sprawia, że klient chętnie podpisuje umowę, a innym razem kiedy prezentujesz mu świetną ofertę,…

obciążenie pracą

Jak prognozować obciążenie pracą w CC?

Pracę w contact center można określić jako powtarzalną, ale taką w której dużo się dzieje. Ze…

ceo

CEO – co zaprząta mu myśli i jak najlepiej się z nim komunikować

Zależy Ci na poprawie komunikacji z Twoim przełożonym? Chcesz lepiej zrozumieć decyzje i podejście…

dokument rfp

Jak stworzyć dokument RFP dla contact center?

Dokument RFP (zapytanie ofertowe) to narzędzie, które wspiera prowadzenie przetargów. Sposób…

strategia contact center

Czy strategia contact center jest potrzebna?

Contact center to organizacje o własnych, unikalnych celach. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!