Klient sprawia wrażenie zainteresowanego Twoją ofertą, ale koniec końców odmawia? Stały petent przechodzi do konkurencji? Zachowanie klienta […]
Czytaj dalej… from Jak zmaksymalizować sprzedaż dzięki zrozumieniu psychologii konsumenta
Klient sprawia wrażenie zainteresowanego Twoją ofertą, ale koniec końców odmawia? Stały petent przechodzi do konkurencji? Zachowanie klienta […]
Czytaj dalej… from Jak zmaksymalizować sprzedaż dzięki zrozumieniu psychologii konsumenta
Coaching to nie kilka sesji u profesjonalisty, nie jest to także czytanie książek na ten temat. To proces doskonalenia. Stworzenie kultury coachingu […]
Czytaj dalej… from Dlaczego stworzenie kultury coachingu w CC jest takie ważne?
Drużyna wskaźników KPI (ang. Key Performance Indicators) to najwięksi sprzymierzeńcy managera contact center. Dzięki nim team leader […]
Czytaj dalej… from Monitorowanie jakości – na co zwrócić uwagę?
„Klient ma zawsze rację”, słowa wizjonera sprzedaży Harry’ego Gordon’a Selfridge’a od 100 lat są jednym z najważniejszych przykazań handlu. […]
Jak przekonać do swojej oferty klienta, który jest wszystkowiedzący? Jakiej strategii użyć w kontakcie z osobą, która robi wszystko, żeby doprowadzić […]
Czytaj dalej… from 4 typy trudnych klientów – jak sobie z nimi radzić? Cz. II
Contact center to miejsce, w którym ludzie kontaktują się z ludźmi. Taka w gruncie rzeczy mogłaby być definicja działania tzw. […]
Pracujesz z klientem? Niezależnie od tego, czy masz do czynienia ze sprzedażą lub innym aspektem obsługi klienta, bez przerwy słyszysz enigmatyczne […]
Pamiętasz ten dzień, kiedy do pracy szedłeś z przyjemnością i nawet najtrudniejsze zdania nie sprawiały Ci większego problemu? To, że teraz […]
Czytaj dalej… from Jak przywrócić entuzjazm do pracy w contact center?
W tym artykule omówimy priorytetowe cele contact center. Czas na rachunek sumienia. Czy Twoje Contact Center nie wyznaczyło sobie któregoś […]
Czytaj dalej… from Priorytetowe cele contact center – 7 obszarów głównych
Gdybyśmy mieli określić, który z ludzkich zmysłów wykonuje najwięcej pracy w call center, bez wątpienia wskazalibyśmy słuch. I słusznie, ponieważ […]
Czytaj dalej… from Jak słuchać aktywnie? 15 praktycznych porad