Wskaźniki w call center

Poprawa wyników – jak ważna jest strategia i wskaźniki w call center

Chyba nie ma na świecie przedsiębiorstwa, które nie dąży do zwiększania efektów własnych działań.…

pierwsze wrażenie

Dobre pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych

W ciągu pierwszych kilku sekund od momentu, kiedy zobaczysz lub usłyszysz kogoś po raz pierwszy,…

Głos

Głos wizytówką konsultanta – jak go wykorzystywać i o niego dbać?

Głos jest Twoją kartą przetargową. To Twój środek do sprzedażowego celu. Jednak niewłaściwie…

Wskaźniki

Wskaźniki a doskonalenie procesów i zarządzanie wydajnością call center

Zarządzanie firmą to w dużej mierze decyzje. Ich podejmowanie wiąże się ze sporą…

kryzys w contact center

Pokonaj kryzys w contact center

Problemy przychodzą niespodziewanie. Tsunami poprzedzone jest szybkim obniżeniem poziomu wody o 1-4…

poradnik dla konsultanta

Jak działać skuteczniej – poradnik dla konsultanta contact center

Storytelling, działanie przez zaskoczenie, wybitna znajomość oferowanych produktów i usług. Metod…

Jakość

Biznes oparty o jakość – rozmowa z Aleksandrem Wiercińskim

Dla jednych podstawą biznesu jest odpowiednia misja i wizja firmy spójna z jej wartościami, dla…

zarządzanie contact center

Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center

Nie będzie wielkim odkryciem, jeśli powiemy, że zarządzanie contact center to tak naprawdę…

omnichannel w contact center

Omnichannel w contact center – co daje klientowi?

O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!