24 maja 2018
Poprawa wyników – jak ważna jest strategia i wskaźniki w call center
Chyba nie ma na świecie przedsiębiorstwa, które nie dąży do zwiększania efektów własnych działań.…
15 maja 2018
Dobre pierwsze wrażenie w relacjach biznesowych
W ciągu pierwszych kilku sekund od momentu, kiedy zobaczysz lub usłyszysz kogoś po raz pierwszy,…
10 maja 2018
Głos wizytówką konsultanta – jak go wykorzystywać i o niego dbać?
Głos jest Twoją kartą przetargową. To Twój środek do sprzedażowego celu. Jednak niewłaściwie…
8 maja 2018
Wskaźniki a doskonalenie procesów i zarządzanie wydajnością call center
Zarządzanie firmą to w dużej mierze decyzje. Ich podejmowanie wiąże się ze sporą…
27 kwietnia 2018
Pokonaj kryzys w contact center
Problemy przychodzą niespodziewanie. Tsunami poprzedzone jest szybkim obniżeniem poziomu wody o 1-4…
25 kwietnia 2018
Jak działać skuteczniej – poradnik dla konsultanta contact center
Storytelling, działanie przez zaskoczenie, wybitna znajomość oferowanych produktów i usług. Metod…
20 kwietnia 2018
Biznes oparty o jakość – rozmowa z Aleksandrem Wiercińskim
Dla jednych podstawą biznesu jest odpowiednia misja i wizja firmy spójna z jej wartościami, dla…
17 kwietnia 2018
Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center
Nie będzie wielkim odkryciem, jeśli powiemy, że zarządzanie contact center to tak naprawdę…
12 kwietnia 2018
Omnichannel w contact center – co daje klientowi?
O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.