Pracę w contact center można określić jako powtarzalną, ale taką w której dużo się dzieje. Ze względu na stałą styczność z klientami, […]
CEO – co zaprząta mu myśli i jak najlepiej się z nim komunikować
Zależy Ci na poprawie komunikacji z Twoim przełożonym? Chcesz lepiej zrozumieć decyzje i podejście CEO? Dążysz do polepszenia Waszej współpracy? […]
Czytaj dalej… from CEO – co zaprząta mu myśli i jak najlepiej się z nim komunikować
Jak stworzyć dokument RFP dla contact center?
Dokument RFP (zapytanie ofertowe) to narzędzie, które wspiera prowadzenie przetargów. Sposób przygotowania odpowiedzi na zapytanie ofertowe, w dużym […]
Czytaj dalej… from Jak stworzyć dokument RFP dla contact center?
Czy strategia contact center jest potrzebna?
Contact center to organizacje o własnych, unikalnych celach. Tak naprawdę wszystko sprowadza się do usatysfakcjonowania odbiorcy i zapewnienia wysokiej jakości […]
Czytaj dalej… from Czy strategia contact center jest potrzebna?
10 kluczowych KPI niezbędnych w każdym call center
Z pewnością większość call center posiada strategię. Każda strategia określa cel. Cel powinien być mierzalny. Wykonanie […]
Czytaj dalej… from 10 kluczowych KPI niezbędnych w każdym call center
Jakie cechy musi posiadać agent, aby mógł awansować na managera?
Praca w contact center to dla wielu osób pierwsze doświadczenie zawodowe. Bywa, że to chwilowe zajęcie jest doskonałą trampoliną […]
Czytaj dalej… from Jakie cechy musi posiadać agent, aby mógł awansować na managera?
Zadawanie pytań w procesie sprzedażowym
Zadawanie pytań to jedna z najważniejszych umiejętności sprzedawcy. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Dzięki nim agent może nie tylko zgromadzić […]
Jak słuchać ze zrozumieniem? Cz. II
Jeżeli istnieje jedna jedyna umiejętność gwarantująca skuteczną komunikację, to jest to z całą pewnością słuchanie. Nie słyszenie, ale słuchanie. Uściślając, […]
Routing oparty na umiejętnościach konsultantów
Efektywna i skuteczna obsługa klienta – do tego dążą managerowie contact center. Nowe technologie przychodzą im z odsieczą i podsuwają […]
Czytaj dalej… from Routing oparty na umiejętnościach konsultantów
10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o wizji przedsiębiorstwa
Wizja przedsiębiorstwa, misja, cel, kierunek, filozofia, motor napędowy czy inspirujące wyobrażenie. Tego typu określenia często występują […]
Czytaj dalej… from 10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o wizji przedsiębiorstwa