Problemy przychodzą niespodziewanie. Tsunami poprzedzone jest szybkim obniżeniem poziomu wody o 1-4 metry, które trwa od kilku […]
Jak działać skuteczniej – poradnik dla konsultanta contact center
Storytelling, działanie przez zaskoczenie, wybitna znajomość oferowanych produktów i usług. Metod na pozyskanie klienta jest tyle, ilu konsultantów. […]
Czytaj dalej… from Jak działać skuteczniej – poradnik dla konsultanta contact center
Biznes oparty o jakość – rozmowa z Aleksandrem Wiercińskim
Dla jednych podstawą biznesu jest odpowiednia misja i wizja firmy spójna z jej wartościami, dla innych kultura […]
Czytaj dalej… from Biznes oparty o jakość – rozmowa z Aleksandrem Wiercińskim
Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center
Nie będzie wielkim odkryciem, jeśli powiemy, że zarządzanie contact center to tak naprawdę zarządzanie ludźmi. To zdanie zyskuje na znaczeniu, jeśli […]
Czytaj dalej… from Kto posiada realny wpływ na sukces, czyli zarządzanie contact center
Omnichannel w contact center – co daje klientowi?
O omnichannel zwykło się rozmawiać w kontekście nowego podejścia do biznesu, umiejscawiając to podejście gdzieś pomiędzy marketingiem, sprzedażą a nowymi […]
Czytaj dalej… from Omnichannel w contact center – co daje klientowi?
Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?
Czy należy zadawać pytania? Czy pytania pomagają w procesie sprzedaży? Czy pytania otwarte są dobre, a pytania zamknięte są złe? Czy pytania to wymysł […]
Czytaj dalej… from Czy pytania otwarte sprzedają lepiej niż pytania zamknięte?
Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro
Anna Szawro jest dyrektorem w firmie ubezpieczeniowej, gdzie odpowiada za zespół contact center liczący ok 2 000 osób. […]
Czytaj dalej… from Przestrzeń do działania jako motywator dla pracowników – wywiad z Anną Szawro
Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników
Odpowiednia organizacja to podstawa dobrze funkcjonującego contact center. Dziesiątki agentów, którzy pracują nad różnymi projektami, w często modyfikowanym grafików […]
Czytaj dalej… from Jak tworzyć harmonogramy, które zaspokajają potrzeby klientów i pracowników
Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?
Zaangażowanie pracowników przekłada się na efekty ich pracy i atmosferę w zespole. Dynamiczne i pracowite teamy contact center są gwarantem […]
Czytaj dalej… from Jak utrzymywać zaangażowanie pracowników contact center?
7 czynników, które wpływają na opinię klienta i wyniki sprzedaży
Co sprawia, że klient chętnie podpisuje umowę, a innym razem kiedy prezentujesz mu świetną ofertę, od razu odmawia? Co wpływa na zachowanie […]
Czytaj dalej… from 7 czynników, które wpływają na opinię klienta i wyniki sprzedaży