Sztuczna inteligencja

AI w call center

Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Coraz więcej firm próbuje wykorzystać potęgę Big Data oraz…

Programy rozwojowe

Programy rozwojowe w contact center a wyzwania w organizacji

Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie…

video contact center

Video call center- wszystko, co musisz wiedzieć

Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji…

praca

Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov

Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w…

Contact center

Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj

Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym…

Rozmowy video

Sztuka prowadzenia rozmowy video

Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak…

Storytelling

Storytelling w pracy konsultanta contact center

Umiejętność dzielenia się historiami przydaje się nie tylko podczas prezentacji, wykładu, czy…

dostawca systemu contact center

Dostawca systemu contact center – jak podjąć dobrą decyzję?

Chcesz wdrożyć nowy kanał komunikacji z klientem? Potrzebujesz systemu contact center? A może znasz…

Przyszłość call center

Przyszłość call center – 9 faktów, które warto znać już teraz

Jak będzie wyglądać przyszłość call center? To pytanie zadaje sobie dzisiaj coraz więcej…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!