Reklamacja a lojalność klienta to z pozoru dwie sprzeczności. „Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi”, dlatego ten […]
Czytaj dalej… from Reklamacja a lojalność klienta – czy Fuck Up można przekuć w szansę?
Reklamacja a lojalność klienta to z pozoru dwie sprzeczności. „Nie popełnia błędów ten kto nic nie robi”, dlatego ten […]
Czytaj dalej… from Reklamacja a lojalność klienta – czy Fuck Up można przekuć w szansę?
Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Coraz więcej firm próbuje wykorzystać potęgę Big Data oraz Machine Learningu w swojej […]
Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie powstają pomysły na ulepszenia […]
Czytaj dalej… from Programy rozwojowe w contact center a wyzwania w organizacji
Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji i technologii. Jak wykorzystać […]
Czytaj dalej… from Video call center- wszystko, co musisz wiedzieć
Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w Idea Call Center. Zarówno na nasze […]
Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym contact center opartym na obsłudze klienta […]
Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak odległym, że nie warto poświęcać temu […]
Umiejętność dzielenia się historiami przydaje się nie tylko podczas prezentacji, wykładu, czy opowiadania bajek swoim dzieciom, jest bardzo […]
Czytaj dalej… from Storytelling w pracy konsultanta contact center
Chcesz wdrożyć nowy kanał komunikacji z klientem? Potrzebujesz systemu contact center? A może znasz tę branżę od podszewki, ale Twój dotychczasowy […]
Czytaj dalej… from Dostawca systemu contact center – jak podjąć dobrą decyzję?
Jak będzie wyglądać przyszłość call center? To pytanie zadaje sobie dzisiaj coraz więcej przedsiębiorców. Rozwój centrów […]
Czytaj dalej… from Przyszłość call center – 9 faktów, które warto znać już teraz