31 lipca 2018
AI w call center
Sztuczna inteligencja opanowuje świat. Coraz więcej firm próbuje wykorzystać potęgę Big Data oraz…
24 lipca 2018
Programy rozwojowe w contact center a wyzwania w organizacji
Świat, w którym żyjemy jest pełen dynamicznych zmian. Każdego dnia w głowach ludzi na całym świecie…
20 lipca 2018
Video call center- wszystko, co musisz wiedzieć
Video contact center daje dużo możliwości, ale jest także sporym wyzwaniem na poziomie kompetencji…
18 lipca 2018
Praca w contact center to zajęcie na chwilę? Nic bardziej mylnego! Wywiad z Iwoną Bogdanov
Iwona Bogdanov – ekspertka Akademii Contact Center, współwłaścicielka i Dyrektor Zarządzająca w…
17 lipca 2018
Myślisz o wprowadzeniu contact center w swojej firmie? Zanim zaczniesz działać, przeczytaj
Prowadzisz firmę i rozważasz uruchomienie nowego kanału kontaktu z klientem? Myślisz o własnym…
12 lipca 2018
Sztuka prowadzenia rozmowy video
Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak…
10 lipca 2018
Storytelling w pracy konsultanta contact center
Umiejętność dzielenia się historiami przydaje się nie tylko podczas prezentacji, wykładu, czy…
5 lipca 2018
Dostawca systemu contact center – jak podjąć dobrą decyzję?
Chcesz wdrożyć nowy kanał komunikacji z klientem? Potrzebujesz systemu contact center? A może znasz…
3 lipca 2018
Przyszłość call center – 9 faktów, które warto znać już teraz
Jak będzie wyglądać przyszłość call center? To pytanie zadaje sobie dzisiaj coraz więcej…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.