15 lipca 2019
Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach
Serwisy social mediowe gromadzą 3,484 mld użytkowników. Dziennie publikowane są miliony postów -…
15 lipca 2019
7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center
Wiedzę da się przekazać na milion różnych sposobów. Jedne trafiają do nas bardziej, inne…
15 lipca 2019
Co tak naprawdę wiesz o potrzebach pracownika?
Satysfakcja i motywacja pracowników stanowi podstawowy i pierwszy element przekładający się na…
10 lipca 2019
Jak w prosty sposób komunikować się z klientem?
Sposób dotarcia do klienta jest mocno indywidualny. Decyduje o tym charakter, a ten każdy z nas ma…
3 lipca 2019
Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi klienta?
Konkurencyjna cena produktu lub usługi już od dawna klientom nie wystarcza. W ostatnim czasie dużo…
12 czerwca 2019
10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem
Motywacji nigdy za wiele. Tym bardziej, że specyfika codziennej pracy nie rozpieszcza…
30 maja 2019
Czy utalentowany pracownik okaże się równie utalentowanym kierownikiem?
Menedżerowie mają ogromny wpływ na wyniki. Potwierdziły to już liczne i niekiedy bardzo odważne…
30 maja 2019
5 popularnych kanałów komunikacji z Millenialsami
Millenialsi właśnie stali się jedną z najaktywniejszych grup na rynku pracy. Stanowią także…
30 maja 2019
Kiedy rozłączyć rozmowę z klientem?
Czy można przerwać rozmowę z klientem? Trudny, niekiedy agresywny rozmówca potrafi wyprowadzić z…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.