17 stycznia 2020
7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem
Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz…
30 listopada 2019
Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.
Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich…
2 listopada 2019
Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?
Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń,…
22 października 2019
Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem
Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie.…
12 października 2019
Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?
Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz…
2 października 2019
Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?
Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu…
2 września 2019
13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży
Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i…
15 lipca 2019
Chatbot w call center – u progu wielkich zmian
U progu wielkich zmian czyli chatboty w call center Dla jednych są zwiastunem wielkiej…
15 lipca 2019
Mała encyklopedia wskaźników dla call center
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.