Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i niekiedy nienaturalnych technik wywierania wpływu na klienta. […]
Czytaj dalej… from 13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży
Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i niekiedy nienaturalnych technik wywierania wpływu na klienta. […]
Czytaj dalej… from 13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży
U progu wielkich zmian czyli chatboty w call center Dla jednych są zwiastunem wielkiej rewolucji. Dla drugich wydają […]
Czytaj dalej… from Chatbot w call center – u progu wielkich zmian
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i wykorzystywane w call center. Bez tego narzędzia […]
Czytaj dalej… from Mała encyklopedia wskaźników dla call center
Serwisy social mediowe gromadzą 3,484 mld użytkowników. Dziennie publikowane są miliony postów – niektóre dotyczą opinii, […]
Czytaj dalej… from Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach
Wiedzę da się przekazać na milion różnych sposobów. Jedne trafiają do nas bardziej, inne niekoniecznie. Jedne wzbudzają […]
Czytaj dalej… from 7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center
Satysfakcja i motywacja pracowników stanowi podstawowy i pierwszy element przekładający się na zadowolenie i lojalność klientów. Ten artykuł mógłby […]
Czytaj dalej… from Co tak naprawdę wiesz o potrzebach pracownika?
Sposób dotarcia do klienta jest mocno indywidualny. Decyduje o tym charakter, a ten każdy z nas ma inny. Analizuje się […]
Czytaj dalej… from Jak w prosty sposób komunikować się z klientem?
Konkurencyjna cena produktu lub usługi już od dawna klientom nie wystarcza. W ostatnim czasie dużo mówi się o wysokiej […]
Czytaj dalej… from Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi klienta?
Motywacji nigdy za wiele. Tym bardziej, że specyfika codziennej pracy nie rozpieszcza konsultantów. W procesie coachingu należy podkreślić kluczową […]
Czytaj dalej… from 10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem
Menedżerowie mają ogromny wpływ na wyniki. Potwierdziły to już liczne i niekiedy bardzo odważne eksperymenty na strukturach zarządzania. Płynie […]
Czytaj dalej… from Czy utalentowany pracownik okaże się równie utalentowanym kierownikiem?