guy screaming at phone

7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem

Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz…

Genesys i Cludo łączą siły

Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich…

cludo Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie

Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?

Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń,…

jakie umiejętności rozwijać aby stać się lepszym telemarketerem Cludo

Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem

Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie.…

dlaczego-praca-w-call-center-jest-swietnym-startem-do-dalszej-kariery cludo

Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?

Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz…

Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?

Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu…

13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży

Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i…

cludo U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center

Chatbot w call center – u progu wielkich zmian

U progu wielkich zmian czyli chatboty w call center Dla jednych są zwiastunem wielkiej…

Cludo Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!