24 marca 2020
Praca zdalna w contact center – jak to wszystko poukładać?
Wiele firm z branży contact center w ostatnim czasie przeniosło pracowników działających lokalnie w…
19 marca 2020
Jak przestawić się na pracę zdalną?
Z dnia na dzień wszyscy stanęliśmy przed wyzwaniem odnalezienia się w nowej rzeczywistości. Przed…
10 marca 2020
Jak sprawić, aby pracownicy poczuli się jak na wakacjach?
„Wyposażyliśmy biuro w stół do ping-ponga, ale pracownicy nadal są zestresowani.” „Wprowadziliśmy…
3 marca 2020
7 pytań, które skutecznie zamykają sprzedaż
Sprzedaż jest procesem, który składa się z kliku etapów. Ostatni etap to zamknięcie rozmowy. Wydaje…
25 lutego 2020
Coaching bezpośredni czy zdalny – który będzie najlepszy dla Ciebie?
Korzyści płynących z korzystania z coachingu w firmie jest mnóstwo. Jest to idealne rozwiązanie,…
18 lutego 2020
Co powinno się znaleźć w efektywnym systemie motywacyjnym?
Zaczynasz dostrzegać, że pracownicy z dnia na dzień tracą zapał do pracy. Pierwotnie wydaje Ci się,…
11 lutego 2020
7 zagrożeń wynikających z outsourcingu call center
Outsourcing to dla sporej części firm niezwykle atrakcyjne rozwiązanie. Jego główną zaletą są…
4 lutego 2020
Rozmowa z klientem – jakich zwrotów nie używać?
Na efektywność pracownika biura obsługi klienta wpływa wiele czynników. Informacje najlepiej…
28 stycznia 2020
Co zrobić, gdy klient nie jest zainteresowany?
„Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany” – to zdanie usłyszałeś/aś pewnie nie jeden raz podczas…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.