Zaczynasz dostrzegać, że pracownicy z dnia na dzień tracą zapał do pracy. Pierwotnie wydaje Ci się, że Twoja wiedza na temat motywacji […]
Czytaj dalej… from Co powinno się znaleźć w efektywnym systemie motywacyjnym?
Zaczynasz dostrzegać, że pracownicy z dnia na dzień tracą zapał do pracy. Pierwotnie wydaje Ci się, że Twoja wiedza na temat motywacji […]
Czytaj dalej… from Co powinno się znaleźć w efektywnym systemie motywacyjnym?
Outsourcing to dla sporej części firm niezwykle atrakcyjne rozwiązanie. Jego główną zaletą są relatywnie niższe koszty w porównaniu […]
Czytaj dalej… from 7 zagrożeń wynikających z outsourcingu call center
Na efektywność pracownika biura obsługi klienta wpływa wiele czynników. Informacje najlepiej przekazywać w jasny, zrozumiały sposób. Oprócz […]
Czytaj dalej… from Rozmowa z klientem – jakich zwrotów nie używać?
„Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany” – to zdanie usłyszałeś/aś pewnie nie jeden raz podczas rozmowy z klientem. Pada ono zarówno […]
Czytaj dalej… from Co zrobić, gdy klient nie jest zainteresowany?
Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz lepsze wyniki? A może klienci, […]
Czytaj dalej… from 7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem
Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich organizacjach z rozwiązań opartych na „chmurze”. […]
Czytaj dalej… from Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.
Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń, biurka obok siebie […]
Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.” Dzisiaj pomówimy […]
Czytaj dalej… from Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem
Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz się co dalej i dochodzisz do wniosku, […]
Czytaj dalej… from Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?
Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu zależnego od projektu nad jakim pracuje – […]
Czytaj dalej… from Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?