Skuteczna sprzedaż nie polega tylko na wzbudzeniu zainteresowania i pozyskaniu nowego klienta. To również zadbanie o każdy szczegół w trakcie i po zrealizowaniu transakcji. Wszystko […]
Dlaczego klienci nie lubią chatbotów?
Zadaniem chatbotów jest szybkie udzielanie informacji i wsparcie w pomyślnym rozwiązaniu problemu. Dlaczego więc bywa, że klienci ich nie lubią? […]
Samoobsługa w nowoczesnym contact center
Dawno minęły czasy, w których prosty system IVR był wystarczający. Dzisiejsi konsumenci oczekują większej wygody niż samodzielne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi działami […]
Co warto automatyzować w contact center?
Nieustannie dążymy do doskonałości. Podwyższamy jakość, szkolimy personel, inwestujemy w nowe technologie. Jest jednak luka w tym doskonałym […]
Transformacja obsługi klienta
Branża contact center w Polsce liczy sobie niewiele ponad 20 lat. Był to czas nie tylko jej rozkwitu, ale również […]
Czy stan flow da się wypracować?
O stanie flow mówimy, kiedy praca idzie nam jak z płatka, jesteśmy zmotywowani i całkowicie pochłonięci zadaniem. Eksperci […]
Wznieś swoje contact center na wyższy poziom
Zamiast wielu narzędzi – jeden system contact center. Zamiast produktu, który odpowiada Twoim aktualnym potrzebom – […]
Czytaj dalej… from Wznieś swoje contact center na wyższy poziom
Czy Twoje contact center jest na dobrej drodze do personalizacji obsługi?
Od niespełna dwóch miesięcy nieodłącznym elementem naszej codzienności są zmiany i pytania. Dlatego nie ma się co dziwić, że Twoi klienci bardziej […]
Czytaj dalej… from Czy Twoje contact center jest na dobrej drodze do personalizacji obsługi?
Contact center, mamy problem? Szanse dla branży w dobie koronawirusa
Nie twierdzimy, że świat po pandemii będzie gorszy. Z pewnością będzie inny. Czytając ten tekst, nie zetkniesz się z pesymizmem i czarnowidztwem, […]
Czytaj dalej… from Contact center, mamy problem? Szanse dla branży w dobie koronawirusa
Jak sztuczna inteligencja zmienia sposób obsługi klienta
Sztuczna inteligencja wbrew powszechnym obawom, zamiast zastępować ludzi, dopełnia ich działania. Sprawia, że w firmach zajmujących się […]
Czytaj dalej… from Jak sztuczna inteligencja zmienia sposób obsługi klienta