Strona główna > Case study > Branża ubezpieczeniowa

Branża ubezpieczeniowa

Projekt integrujący narzędzia komunikacyjne, mający na celu poprawę responsywności i jakości obsługi w branży ubezpieczeniowej.

Branża ubezpieczeniowa - Case Study

Rola Cludo

Cludo było partnerem technologicznym w projekcie transformacji komunikacji ubezpieczeniowej. Celem było wdrożenie systemów, które poprawiają responsywność i jakość obsługi klientów oraz jednocześnie pośredniczą w zautomatyzowaniu procedur.

Wyzwania

Projekt wymagał połączenia systemów zarządzania polisami z narzędziami obsługi klienta. Kluczowym aspektem było również zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, jak również elastyczność rozwiązania dla rozwijających się potrzeb rynkowych.

Rozwiązanie

Zintegrowano systemy Contact Center z platformą zarządzania polisami, umożliwiając konsultantom szybki dostęp do danych o klientach i ich polisach. Wdrożono BOTy wspierające automatyczne rozwiązywanie powtarzalnych zapytań oraz system powiadomień dla klientów, przypominających o terminach płatności czy aktualizacjach polis. Dzięki personalizacji komunikacji z klientami, jakość obsługi znacząco się poprawiła.

Zakres projektu

  • integracja Contact Center z platformą zarządzania polisami
  • wdrożenie BOTów do obsługi zapytań
  • personalizacja powiadomień o polisach
  • zapewnienie zgodności z przepisami RODO
  • optymalizacja responsywności konsultantów

Obsługa klienta, która robi różnicę

Przekonaj się, jak łatwo
możesz poprawić efektywność zespołu