Strona główna > Case study > Branża usługowa

Branża usługowa

Wdrożenie rozwiązań wspierających zarządzanie kontaktami z klientami i usprawniających przepływ informacji.

Rola Cludo

Cludo miało kluczowe znaczenie w realizacji projektu, mającego na celu poprawę zarządzania kontaktami z klientami oraz przepływ informacji. Zespół Cludo zaprojektował i wdrożył system CRM integrujący wiele kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail oraz chatboty, co znacząco usprawniło działania operacyjne i zadowolenie klientów.

Wyzwania

Głównym wyzwaniem była potrzeba integracji danych z różnych źródeł, aby zapewnić konsultantom szybki i pełny dostęp do informacji o kliencie. Ważnym aspektem było także wprowadzenie narzędzi analitycznych umożliwiających bieżące monitorowanie efektywności obsługi oraz optymalizację procesów.

Rozwiązanie

Zespół Cludo wdrożył system umożliwiający centralizację danych i narzędzi analitycznych, który usprawnił przepływ informacji między zespołami. Nowoczesny CRM integruje różne kanały kontaktu oraz pozwala na tworzenie spersonalizowanych interakcji z klientem. Dzięki zastosowaniu technologii AI, system sugeruje najefektywniejsze formy kontaktu z klientem i automatyzuje powtarzalne zadania.

Zakres projektu

  • integracja telefonii, e-maila i chatbotów w jednym systemie
  • wprowadzenie narzędzi analitycznych do monitorowania efektywności kontaktów z klientami
  • centralizacja danych w czasie rzeczywistym
  • automatyzacja procesów w zakresie obsługi zapytań
  • personalizacja interakcji w oparciu o historię kontaktów i dane klienta

Usługi, które dostarczyliśmy
  • CludoCRM
  • Doradztwo

Obsługa klienta, która robi różnicę

Przekonaj się, jak łatwo
możesz poprawić efektywność zespołu