Oferta
Rozwiniemy Twoje Contact Center
Wdrażamy Nubitalk na Microsoft Azure, OneContact na prywatnej chmurze CLUDO. Uzupełniamy rozwiązaniami wspierającymi: AI, Agent Scripting, Service Desk, Co-Browsing, WFM, QM oraz zintegrowanymi usługami telekomunikacyjnymi stworzonymi dla Call Center.
Jeśli chcesz świadczyć usługi najwyższej jakości, musisz zacząć od wyposażenia pracowników w odpowiednie narzędzia, które zwiększą wydajność ich pracy. Dzięki temu umożliwisz swojej firmie odniesienie sukcesu. Właśnie w tym celu zaprojektowaliśmy oprogramowanie biznesowe CludoCRM.
W naszym portfolio posiadamy również system ticketowy, który może zostać zintegrowany z CludoCRM
W ofercie posiadamy moduły zarządzania i monitorowania jakości pracy konsultantów przy wykorzystaniu kart ocen i analityki głosowej.
W portfolio produktowym Cludo posiada również moduły analityki głosowej (Speech Analytics), które pozwalają na prowadzenie zautomatyzowanej analizy nagrań pod różnym kątem. Pozwala to na automatyczne wskazanie do oceny nagrań, które z jakiegoś powodu (wg zdefiniowanych kryteriów) wymagają szczególnej uwagi, jak również tworzenie transkrypcji nagrań oraz prowadzenie analizy sentymentu.
Sztuczna inteligencja szturmem bierze coraz to inne aspekty naszego życia. Znalazła zastosowanie również w Contact Center, gdzie rewolucjonizuje sposób, w jaki obsługujemy klientów, dzięki automatyzacji procesów, analizie danych w czasie rzeczywistym i personalizacji interakcji. Dzięki niej doświadczenia klientów stają się bardziej efektywne, spersonalizowane i zorientowane na rozwiązanie problemów, podnosząc jakość obsługi klienta na zupełnie nowy poziom.
Oferujemy wiodącą na rynku technologię do zdalnej współpracy i co-browsingu, która pozwala łączyć się z klientami przez ich przeglądarkę bez konieczności instalowania żadnego oprogramowania.
W ramach portfolio produktów oferujemy moduł wspierający grafikowanie zespołu konsultantów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości (absencje, zastępstwa) z uwzględnieniem zasad wynikających np. z prawa pracy.
Potrzebujesz platformy telefonicznej, chcesz zabezpieczyć swoją sieć lub zintegrować się z dowolnym dostawcą usług telekomunikacyjnych, chcesz monitorować swój ruch i z łatwością identyfikować występujące problemy. Pomożemy Ci wybrać optymalne cenowo rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby.
Cludo jest również operatorem telekomunikacyjnym. Swoją ofertę kierujemy do firm chcących korzystać z usług firmy znającej i specjalizującej się w dostarczaniu usług dla Contact Center. W ramach usług telekomunikacyjnych firma dostarcza m.in.:
- numerację stacjonarną z prefiksami z całego kraju
- numerację komórkową dla połączeń głosowych wychodzących i przychodzących
- numerację komórkową do świadczenia usług SMS w kierunkach wychodzącym i przychodzącym
Warstwę ruchu zapewniają SIP Trunki o dużej przepustowości.
Jako multivendor oferujemy doradztwo w doborze optymalnego systemu Contact Center oraz systemów wspomagających. Odgrywa ono kluczową rolę w zapewnieniu efektywnej obsługi klienta oraz optymalizacji działań przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści pomagają w identyfikacji potrzeb i celów firmy, aby dopasować najlepsze rozwiązanie poprzez analizę rodzaju i specyfiki działalności, skalę oraz oczekiwania w zakresie obsługi.
Integrujemy Contact Center z systemami dziedzinowymi. Inicjuj i odbieraj interakcje bezpośrednio w swoim systemie CRM, wykorzystuj dane z systemów dziedzinowych do inteligentnej dystrybucji interakcji, dostarczaj na bieżąco pełną informację swoim konsultantom i twórz pełen obraz Twojej obsługi Klienta konsolidując w raportach dane z różnych systemów. A to tylko część możliwości. Sky is the limit.