Strona główna > Case study > Logistyka i dystrybucja

Logistyka i dystrybucja

Projekt wdrożeniowy mający na celu poprawę komunikacji wewnętrznej oraz z klientami w kanale głosowym.

Logistyka i dystrybucja - Case Study

Rola Cludo

Cludo wspierało firmę logistyczną w usprawnieniu komunikacji, integrując narzędzia Contact Center z systemami ERP oraz CRM. Dzięki nowemu systemowi obsługa klientów odbywała się szybciej i bardziej efektywnie, a procesy wewnętrzne zostały zoptymalizowane.

Wyzwania

Główne wyzwanie dotyczyło integracji narzędzi komunikacyjnych z istniejącymi systemami ERP oraz CRM, co wymagało zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Jednocześnie, należało zapewnić elastyczność systemu, aby mógł dostosowywać się do dynamicznych wymagań branży logistycznej.

Rozwiązanie

Zespół Cludo opracował system Contact Center umożliwiający integrację kanałów komunikacyjnych z istniejącymi platformami ERP. Wdrożono moduł analityczny pozwalający na bieżące monitorowanie wydajności oraz rozwiązywanie problemów w czasie rzeczywistym. System zautomatyzował proces obsługi zapytań głosowych i wpłynął na skrócenie czasu reakcji.

Zakres projektu

  • integracja Contact Center z ERP i CRM
  • wprowadzenie zaawansowanych narzędzi analitycznych
  • optymalizacja procesów obsługi klienta
  • automatyzacja komunikacji w kanale głosowym
  • szkolenia dla pracowników w zakresie korzystania z nowych narzędzi

Obsługa klienta, która robi różnicę

Przekonaj się, jak łatwo
możesz poprawić efektywność zespołu