Usługi operatorskie
CLUDO TELCO jest pierwszą na Polskim rynku usługą telekomunikacyjną zaprojektowaną i skierowaną wyłącznie do Contact Centers. Korzystanie z niej nie wymaga użycia platformy Contact Center CLUDO.
zadzwoń lub napisz :
+48 22 122 30 30 | info@cludo.pl
Zaufało nam ponad 1500 klientów
Funkcje
Od 7 lat świadczymy
usługi telekomunikacyjne
W efekcie stworzyliśmy zestaw usług w 100% dopasowanych do specyfiki i wymagań contact center.
Czym wyróżnia się usługa CLUDO
Usługa Cludo zapewnia wyższą wydajność kampanii predictive, konwersję przedpowiedzi głosowych oraz wykrywanie poczty głosowej z wysoką skutecznością. Obsługuje rotację numerów, numerację krajową i międzynarodową oraz integrację głosu i SMS na jednym numerze.
Dzięki prostemu wdrożeniu (SIP, API, CDR online+realtime) i szybkim reakcjom, platforma oferuje elastyczność i bezpośrednią opiekę. Dodatkowo umożliwia black listing numerów, reagowanie na nadmiar ruchu oraz przekierowanie w czasie awarii lub prac konserwacyjnych.
Podstawowe cele CC powiązane z usługami telekomunikacyjnymi
Inbound
Cludo zapewnia stabilne przyjęcie dużego i zmiennego ruchu przychodzącego, optymalizując czas pracy konsultantów. Dodatkowa wiedza umożliwia podejmowanie lepszych decyzji, co poprawia jakość obsługi. Platforma oferuje skalowalne i zaawansowane IVR przed CC, bez limitu kanałów, zapewniając elastyczność w obsłudze klienta.
Outbound
Cludo zapewnia stabilne obsłużenie dużego i zmiennego ruchu wychodzącego, w tym wielu krótkich połączeń, jednocześnie optymalizując czas pracy konsultantów. Dzięki dodatkowej wiedzy zintegrowanej z danymi systemu call center, możliwe jest podejmowanie lepszych decyzji operacyjnych, co przekłada się na zwiększenie dodzwanialności i poprawę efektywności obsługi.
lub zadzwoń :
+48 22 122 30 30
Korzyści
Powody, dla których warto
wybrać usługi telekomunikacyjne od Cludo
Elastyczność
i skalowalność usług
Usługi telekomunikacyjne Cludo dopasowują się do potrzeb firmy, oferując skalowalne rozwiązania bez limitów kanałów, które rosną wraz z biznesem.
Optymalizacja kosztów i wydajności
Cludo pomaga oszczędzać czas i koszty, zwiększając wydajność konsultantów, poprawiając dodzwanialność i organizację ruchu wychodzącego.
Wysoka jakość
i niezawodność usług
Zaawansowane funkcje monitorowania i obsługi dużych ilości ruchu zapewniają ciągłość działania i wysoką jakość usług telekomunikacyjnych.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się na prezentację
i odkryj możliwości naszego systemu!
Umów demo
Jesteś zainteresowany naszymi rozwiązaniami? Wypełnij formularz.
Osoba kontaktowa:
Denis Brzeziński
Obsługa klienta, która robi różnicę