Jak pomagamy
Przenosimy Contact Center z tradycyjnych, rozwiązań sprzętowych, do chmury
Nasi klienci zyskują zintegrowaną obsługę omni-channel, skalowalność, zwinność i optymalizację kosztową.
Obsługujemy Klientów posiadających 10 jak i 500 stanowisk CC.
W naszej ofercie jest kilka systemów Contact Center, z których pomagamy Klientom wybrać ten właściwy. Wiemy, iż żadne Contact Center nie jest takie samo, dlatego dopasowujemy oprogramowanie i integrujemy z systemami klienta na etapie wdrożenia.
Wspólnie z naszymi Klientami prowadzimy ciągłą ewolucję dostarczonych rozwiązań by zapewnić najlepszą obsługę klienta w Contact Center przy jak najniższych kosztach.
Dbamy o naszych pracowników, bo to od nich wszystko zależy, a z Klientami budujemy relację opartą o otwartość i zaufanie, bo tak jest fajniej i wszyscy na tym zyskują.
Chmura
Eksperci od chmury
Według Gartnera w 2020 roku ponad 50% wdrożeń Contact Center będzie realizowane w modelu SaaS przy 10% w 2019 roku. Kluczowymi siłami napędzającymi wybór chmury jest świadomość managerów iż nie są w stanie przewidzieć potrzeb skali i funkcjonalności CC na kilka lat do przodu, koszt własnym zespołów IT przy utrzymaniu i rozwoju systemów w tradycyjnym modelu ONSITE.
My jesteśmy ekspertami od rozwiązań omnichannel contact center dostarczanych w modelu SaaS, a prościej – chmury. Od 7 lat pomagamy naszym klientom wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie, dopasować do ich unikalnych potrzeb, wdrożyć i rozpocząć proces ciągłej ewolucji dostarczonego rozwiązania.
Ewolucja
Ciągła ewolucja dostarczonego rozwiązania
Wysokiej jakości wsparcie techniczne, komunikacja z klientem i rozwój jest dla nas kluczowe biorąc pod uwagę dynamikę zmian technologicznych, biznesowych i oczekiwań konsumentów. Dzięki temu podejściu, przez cały okres działalności nie odszedł od nas żaden klient.
Doświadczenie
Doświadczenia nie da się kupić
Z systemów dopasowanych, wdrożonych i rozwijanych przez CLUDO, każdego dnia, korzysta ponad 3000 konsultantów i managerów Contact Center w 25 firmach realizując zadania związane z obsługą klienta, sprzedażą czy windykacją. Dziękujemy za ich zaufanie i liczymy, iż Twoja firma dołączy do ich grona.
Zespół
Najważniejsi są ludzie z którymi pracujesz
Równie ważni jak klienci są nasi pracownicy. Dzięki temu temu, zbudowaliśmy zgrany 30 osobowy zespół inżynierów, programistów, ekspertów Contact Center. To dzięki ich wiedzy i dedykacji CLUDO zdobyło niepodważalną renomę na rynku Contact Center.
Klienci
Partnerstwo oparte na zbudowanych relacjach i wzajemnym zaufaniu
Cludo dostarczane jest jako usługa chmurowa (Software as a Service). Oznacza to zmianę relacji biznesowej z dostawcy. Dla Cludo chmura to przede wszystkim zmiana relacji biznesowej z cyklu sprzedaż-wdrożenie-utrzymanie-sprzedaż na długoterminową relację, gdzie interesy obydwu stron są zbieżne.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.