Integracje
Integrujemy Contact Center z systemami dziedzinowymi. Inicjuj i odbieraj interakcje bezpośrednio w swoim systemie CRM, wykorzystuj dane z systemów dziedzinowych do inteligentnej dystrybucji interakcji, dostarczaj na bieżąco pełną informację swoim konsultantom i twórz pełen obraz Twojej obsługi Klienta konsolidując w raportach dane z różnych systemów. A to tylko część możliwości. Sky is the limit.
W swojej ofercie posiadamy gotowe moduły integracyjne dla wiodących rozwiązań z obszaru Contact Center np. do systemów CRM (m.in. Salesforce, MS Dynamics), ale korzystając z naszego zespołu developerów możemy zaimplementować dowolną dedykowaną integrację integrację z Twoimi systemami dziedzinowymi. Pozwoli to wykorzystać potencjał danych zgromadzonych w innych systemach na potrzeby obszaru Customer eXperience.
Zaimplementuj inteligentny routing wykorzystujący dane zlokalizowane w innych systemach, prezentuj swoim konsultantom jednolity widok 360 stopni Klienta łącząc dane z różnych systemów w jednym widoku i stwórz raporty konsolidujące dane z różnych systemów, aby mieć pełen obraz sytuacji w Twojej organizacji.
Integrujemy CC ze sztuczną inteligencję, aby móc korzystać z jej dobrodziejstw na drodze poprawy Customer eXperience.
Nasi developerzy dostosują rozwiązanie do Twoich indywidualnych potrzeb i kultury organizacji.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.