Doradztwo, wdrożenia i bieżące wsparcie

Jako multivendor oferujemy doradztwo w doborze optymalnego systemu Contact Center oraz systemów wspomagających. Odgrywa ono kluczową rolę w zapewnieniu efektywnej obsługi klienta oraz optymalizacji działań przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści pomagają w identyfikacji potrzeb i celów firmy, aby dopasować najlepsze rozwiązanie poprzez analizę rodzaju i specyfiki działalności, skalę oraz oczekiwania w zakresie obsługi.

Doradztwo

Rekomendujemy odpowiedni system, uwzględniając potrzeby w zakresie kanałów komunikacji, specyfikę komunikacji (udział ruchu przychodzącego i wychodzącego), potrzeby raportowe czy wykorzystywane na co dzień narzędzia, tak aby się z nimi zintegrować, ułatwiając tym samym pracę konsultanta. Profesjonalne doradztwo pozwala maksymalizować efektywność Contact Center, poprawiając doświadczenie klienta i zwiększając lojalność wobec marki.

Wdrożenia

Wdrożenie ekosystemu Contact Center jest kluczowym etapem w doskonaleniu obsługi klienta. Proces ten obejmuje konfigurację oprogramowania, integrację z istniejącymi systemami oraz szkolenie personelu. Nasze doświadczenie pozwala nam prowadzić wdrożenia unikając zakłóceń w obsłudze klienta i zapewniając płynne funkcjonowanie systemu. Kluczowym etapem projektu wdrożeniowego jest analiza przedwdrożeniowa, aby uzgodnić dokładne wymagania i maksymalnie dostosować do nich wdrażany system. Wdrożyliśmy już ponad 5000 stanowisk agenckich i nasze bogate doświadczenie pozwala zminimalizować ryzyko problemów technicznych i zapewnić płynne przejście do nowego systemu Contact Center.

Wsparcie serwisowe

Wsparcie powdrożeniowe jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa działania systemu. Oferujemy różnorodne formy wsparcia, takie jak pomoc techniczna, konsultacje, bieżąca administracja systemem oraz regularne aktualizacje oprogramowania (dla systemów on-site), dobierając jego zakres do bieżących potrzeb. Wsparcie techniczne umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów i minimalizację przestojów w obsłudze klienta. Regularne aktualizacje oprogramowania zapewniają, że system Contact Center jest zawsze zgodny z najnowszymi standardami i potrzebami biznesowymi. Całkowite wsparcie po wdrożeniu systemu Contact Center przyczynia się do jego długoterminowego sukcesu oraz poprawy doświadczenia klienta.

Oferujemy również umowy ramowe na potrzeby ciągłego rozwoju systemu przy udziale naszych wykwalifikowanych inżynierów i/lub developerów.

Powrót

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!