Co możesz zyskać?
- Zwiększenie satysfakcji Klientów poprzez:
- udostępnienie nowoczesnych i wygodnych kanałów kontaktu
- udostępnienie self-service'ów 24/7
- skrócenie czasu obsługi
- personalizacja kontaktu
- Zwiększenie satysfakcji konsultantów poprzez:
- udostępnienie wygodnych narzędzi z pełną informacją o Kliencie
- odciążenie od powtarzalnych zadań
- bieżące wsparcie sztuczną inteligencją
- Optymalizację efektywności pracy z wykorzystaniem Quality Management & Monitoring, AI, Speech Analytics, WFM i innych
- Oszczędność czasu i pieniędzy
- Dostarczenie całościowego zintegrowanego rozwiązania łącznie z dedykowanymi usługami telekomunikacyjnymi przez jednego doświadczonego partnera
- Bieżące doradztwo i wsparcie serwisowe
Zaufali nam m.in.:
Projekt consultingowo-wdrożeniowy mający na celu poprawę komunikacji z klientem.
Projekt wdrożeniowy mający na celu poprawę komunikacji wewnętrznej i z Klientami w kanale głosowym.
Projekt wdrożeniowy mający na celu poprawę efektywności kanału głosowego w komunikacji z Klientami.
Projekt wdrożenia i rozwoju Contact Center mający na celu zwiększenie wygody konsultantów oraz satysfakcji Klientów.
W jakich obszarach możemy Cię wesprzeć?
Ocena, formularze oceny, automatyzacja oceny z wykorzystaniem Speech Analytics
Transkrypcja tekstowa, analiza do 100% rozmów pod kątem ewentualnych nieprawidłowości, analiza emocji i sentymentu
Budowa voiceBOTów i chatBOTów, bieżące wsparcie pracy konsultantów, inteligentne wyszukiwanie w bazach wiedzy, generowanie treści w języku naturalnym
Grafikowanie zespołu konsultantów zgodnie z obowiązującymi zasadami, weryfikacja planu, absencje
Wirtualne centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw, urządzenia SBC
Doradztwo, prace wdrożeniowe oraz kompleksowe bieżące utrzymanie i wsparcie wdrażanych systemów
Integracje systemów, CRM z CC, routing oparty o dane zewnętrzne, raportowanie etc.
Otrzymaj bezpłatną wycenę
Wypełnij poniższy formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić Twoje potrzeby i przygotować wycenę projektu.