Junior IT Engineer
Naszym celem jest twoja szybka integracja z całym zespołem Cludo oraz zdobycie przez Ciebie kompetencji pozwalających na autentyczny wkład do rozwoju naszych usług. Dlatego przygotowaliśmy program, w którym przez 4 miesiące odwiedzisz wszystkie działy techniczne firmy:
Infrastructure Utrzymanie infrastruktury Cludo Private Cloud oraz zarządzanie zasobami chmur publicznych. Kluczowe technologie: Linux, Windows Server, Zabbix.
Customer Support Wsparcie, doradztwo, diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów, wspieranie pozostałych działów Cludo. Kluczowe technologie: Chrome, VoIP, SQL.
Contact Center Evolution Badanie potrzeb klientów, dobieranie lub projektowanie rozwiązań oraz ich wdrażanie. Kluczowe technologie: Collab OneContact, Genesys Purecloud, Nubitalk.
Software Development & Data Science Rozwój własnego oprogramowania Cludo, przygotowywanie narzędzi do analizy danych. Kluczowe technologie: .NET, WebServices, SSRS.
W każdym z działów przez 1 miesiąc pracował będzie z Tobą mentor, który zadba
o zdobycie przez Ciebie wiedzy.
Proces rekrutacji
Etap I
Po złożeniu aplikacji otrzymasz od nas link do testu online. Po sprawdzeniu przez nas wyników testu otrzymasz od nas informację zwrotną czy kontynuujemy proces czy na tym dziękujemy Ci za poświęcony czas.
Etap II
Rozmowa face to face z osobą decyzyjną. Zapraszamy na ul. Grochowską w Warszawie lub zdalnie przed monitor komputera. Ty zdecyduj o formie.
Etap III
Podjęcie decyzji – do 2 tygodni od zakończenia etapu II.
Twój lider
„Jeśli cenisz sobie jakość, profesjonalizm i dobrą komunikację to mamy dużo ze sobą wspólnego. Lubię poprawiać i usprawniać. Więcej info o mnie znajdziesz na moim LinkedIn.” Paweł Kocik
https://www.linkedin.com/in/pawelkocik/
Forma zatrudnienia
- B2B
- umowa zlecenie
- umowa o pracę
Główne zadania
- praca w zespole service desk
- rozwiązywanie incydentów
- realizacja zleceń zgłoszonych przez klientów
- współpraca z supportem dostawców rozwiązań
- udział w pracach projektowych nowych klientów i produktów
- testowanie nowych wersji platformy i produktów
Wymagania
- podstawowa znajomość zagadnień sieci IP
- podstawowa znajomość zagadnień VoIP
- chęć rozwoju i zainteresowania w obszarze IT
- wysoki poziom zaangażowania, empatii, dbałość o szczegóły
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym Windows
Nice to have
- znajomość terminologii/rozwiązań Call Center
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację
- doświadczenie pracy w Service Desk
- certyfikat CompTIA A+
Atmosfera
Około startupowa, mimo że startupem nie jesteśmy. Swobodna i przyjazna. U nas nie ma “panów” i “pań”. Brak dress code, oprócz szczególnych okoliczności i spotkań z klientami. Biuro mieści się w okolicy Soho Factory, w zasięgu kilku minut mamy mnóstwo fajnych kawiarni i klimatycznych barów. Jest w czym wybierać, a jeśli lubisz korzystać z publicznego transportu rowerowego to na naszym podwórku jest stacja Veturilo. (tak było przed i będzie po Covid :). Pracujemy zdalnie, ale jeśli masz dosyć siedzenia w domu, nasze biuro jest duże i przestrzenne. Zapraszamy.
Dodatkowe benefity
- Możliwość pracy zdalnej z Beach House Cludo na ciepłej wyspie 🙂
- Opieka HearMe
- Możliwość pracy z biura
Wyślij CV na adres praca@cludo.pl
Kontakt
A może szukamy właśnie Ciebie?
Jeśli nie widzisz ogłoszenia na Twoje stanowisko, a mimo to uważasz, że powinniśmy porozmawiać, napisz do nas!