Integracje z Sugar CRM

Wdrażane przez nas systemy Contact Center: OneContact, Genesys Cloud oraz Nubitalk posiadają głęboką, gotową, integrację z Sugar CRM.

Integracja Sugar CRM z Genesys Cloud

PureCloud Connector integruje Genesys Cloud z Sugar CRM. Za pomocą jednego kliknięcia agenci contact center mogą uzyskać dostęp do bazy danych swoich klientów, a tym samym świadczyć wyższej jakości usługi, podejmować bardziej świadome decyzje, a ostatecznie zwiększyć wydajność agenta i zadowolenie klienta.

Złącze wykorzystuje historyczne dane połączeń, aby uzyskać dostęp do właściwych informacji w systemie Sugar CRM. Informacje można wizualizować za pomocą formularzy i widoków. Informacje są pobierane w czasie rzeczywistym i zasilają agenta natychmiast po przypisaniu do niego połączenia. W przypadku głosowych połączeń wychodzących adapter umożliwia wybieranie numeru z formularza Sugar CRM i inicjowanie połączenia za pomocą funkcji „kliknij”, za pośrednictwem konsoli PureCloud.

Sugar CRM jest osadzony w konsoli PureCloud, więc jest zawsze widoczny i dostępny bez względu na interakcję zarządzaną przez agenta. Wieloma interakcjami można zarządzać zarówno w PureCloud, jak i Sugar CRM.

Główne cechy i funkcjonalność

  • Connector integruje Sugar CRM z konsolą PureCloud, umożliwiając w ten sposób budowanie relacji z klientami w wielokanałowym contact center.
  • Agent ma dostęp do odpowiednich danych klientów w czasie rzeczywistym za pośrednictwem danych prezentowanych podczas połączenia. W przypadku zgłoszenia serwisowego lub sprzedaży dane klienta będą dostępne, aby zapewnić szybką i sprawną obsługę.
  • W razie potrzeby można opracować widżety do wyszukiwania i prezentacji informacji.

Korzyści

  • Jednym kliknięciem popraw produktywność swoich agentów w łatwy sposób zaciągając informacje o klientach.
  • PureCloud czat dostępny jako plug-and-play.
  • Możliwość zarządzania wieloma interakcjami zarówno w Pure-Cloud, jak i Sugar CRM.
  • Umożliwiaj niestandardowe interakcje z klientem wykorzystując możliwość pobrania i przedstawienia odpowiednich danych w oparciu o kontekst połączenia oraz historię wcześniejszych interakcji z klientem.
  • Możliwość tworzenia scenariuszy połączeń wychodzących zainicjowanych przez PureCloud lub przez Sugar CRM i wykonane za pośrednictwem infrastruktury Genesys.
  • Gotowe do użycia funkcjonalności można łatwo dostosować do wymagań biznesowych klienta. Każda złożona logika biznesowa może zostać zaimplementowana przy użyciu zestawu JS SDK dostarczonego ze złączem.

Dodanie Sugar CRM do PureCloud

Sugar CRM to wiodące rozwiązanie klasy CRM, stosowane przez organizacje na całym świecie w celu wspierania zaangażowania oraz dialogu z klientami zarówno w kontekście konsumenckim, jak i biznesowym. Dane o klientach zbierane w CRM stały się jednym z najbardziej strategicznych aktywów każdej organizacji, ponieważ rejestrują interakcje i transakcje każdego klienta.

W związku z ewolucją contact center, która stała się wielokanałowym centrum interakcji z klientami, dostęp do danych CRM i korzystanie z nich stały się kluczowymi wymaganiami organizacji, które starają się zapewnić odpowiednie krytyczne informacje każdemu z swoich agentów.

PureCloud to elastyczne otwarte środowisko, które umożliwia integrację różnych kluczowych zasobów przedsiębiorstwa w kontekście kontaktu z klientami. Korzystając z adaptera Sugar CRM, organizacje mogą zapewnić dostęp do informacji o klientach na podstawie różnych kontekstów (np. scenariusza połączenia, załączanie danych, przepływ ścieżki kontaktu). Po zainstalowaniu adaptera użytkownik może uzyskać dostęp do funkcji i usług udostępnianych przez CRM. Konfiguracja adaptera odwzoruje różne funkcje PureCloud na potrzebne usługi CRM.

Podczas połączenia lub czatu mapowanie między danymi załączania a funkcjami Sugar CRM jest wykorzystywane do wyszukiwania danych i prezentowania ich za pomocą pop-upów na ekranie lub interfejsu użytkownika Sugar CRM. Możliwe są określone dostosowania, takie jak wstawianie boxów lub pól niestandardowych z dołączonych danych.

Zobacz również

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!