Integracja zDynamics 365
Wdrażane przez nas systemy Contact Center: OneContact, Genesys Cloud oraz Nubitalk posiadają głęboką, gotową, integrację z Microsoft Dynamics.
Integracja MS Dynamics 365 z OneContact
OneContact CC w pełni integruje się z Microsoft Dynamics CRM, łącząc najlepsze możliwości contact center z informacjami CRM, wszystko w tym samym interfejsie.
Rezultatem jest prosty i skuteczny sposób na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Dzięki temu połączeniu aplikacja Agenta jest w pełni osadzona w interfejsie Dynamics 365 jako pasek narzędzi CTI. Agenci mogą zarządzać połączeniami telefonicznymi, rozmowami i e-mailami klientów bezpośrednio w środowisku MS Dynamics. Wszystkie informacje na temat informacji o kliencie i historii interakcji są przechowywane i wyświetlane. Pełny kontekst dotyczący klientów skraca czas obsługi i redukuje obciążenie konsultanta.
Kluczowe korzyści
- Ujednolicony interfejs, który usprawnia dostęp do informacji o kliencie.
- Połączenia jednym kliknięciem dzięki funkcjom „click2call”.
- Funkcje CRM i Contact Center dostępne przez przeglądarkę z dowolnego miejsca
Kluczowe zintegrowane funkcjonalności
- Konsultanci mogą zarządzać interakcjami wielokanałowymi, sprawdzać kluczowe wskaźniki wydajności, przekazywać połączenia i nie tylko. Dzięki funkcji „kliknij, aby połączyć” mogą kliknąć dowolny kontakt w CRM, aby natychmiast zadzwonić.
- Historia klienta daje agentom możliwość kontekstowych rozmów, zapewniając spersonalizowane i płynne wsparcie klienta.
- Nagrania rozmów i szczegóły interakcji są automatycznie zapisywane w Dynamics 365, zapewniając dane statystyczne wzmacniacza przydatne w zarządzaniu potencjalnymi klientami i raportowaniu.
Integracja MS Dynamics z Genesys Cloud
Dynamics Connector do Genesys Cloud to gotowe rozwiązanie do zintegrowania wszystkich kanałów Genesys Cloud z Microsoft Dynamics za pomocą “Embeddable Framework”. To rozwiązanie pozwala osadzić Genesys Cloud w MS Dynamics, aby był zawsze widoczny i dostępny bez względu na interakcję zarządzaną przez agenta.
Dynamics Connector dla Genesys Cloud integruje rozwiązanie Genesys Cloud z Dynamics 365. Za pomocą jednego kliknięcia agenci contact center mogą uzyskiwać dostęp do danych relacji z klientami i podejmować bardziej świadome decyzje, a ostatecznie zwiększyć wydajność konsultanta i zadowolenie klienta. Connector wykorzystuje dane połączeń, aby uzyskać dostęp do właściwych informacji MS Dynamics, czy to konta, kontaktu czy sprawy. Informacje można wizualizować za pomocą formularzy i widoków MS Dynamics. Informacje są natychmiastowo pobierane i obsługują klienta natychmiast po przypisaniu połączenia.
W przypadku wychodzących interakcji głosowych adapter oferuje możliwość wybierania numeru z formularza Dynamics i inicjowania za pomocą funkcji „kliknij, aby połączyć” za pośrednictwem widżetu Genesys Cloud.
Genesys Cloud jest osadzony w Dynamics, więc jest zawsze widoczny i dostępny bez względu na interakcję zarządzaną przez agenta lub niezależnie od ekranu lub widoku MS Dynamics. Wieloma interakcjami można zarządzać zarówno w Genesys Cloud, jak i w MS Dynamics.
Kluczowe zintegrowane funkcjonalności
- Konsultanci mogą zarządzać interakcjami wielokanałowymi, sprawdzać kluczowe wskaźniki wydajności, przekazywać połączenia i nie tylko. Dzięki funkcji „kliknij, aby połączyć” mogą kliknąć dowolny kontakt w CRM, aby natychmiast zadzwonić.
- Historia klienta daje agentom możliwość kontekstowych rozmów, zapewniając spersonalizowane i płynne wsparcie klienta.
- Nagrania rozmów i szczegóły interakcji są automatycznie zapisywane w Dynamics 365, zapewniając dane statystyczne wzmacniacza przydatne w zarządzaniu potencjalnymi klientami i raportowaniu.
Zobacz również
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.