Darmowy eBook: TRENDY dla Contact Centers
CLUDO Sp. z o.o., dostawca światowej klasy rozwiązań dla Contact Centers w modelu CCaaS, prognozuje trendy technologiczne przed jakimi stoi branża CC w najbliższych latach. Trendy te koncentrują się na elastycznym dostosowaniu Contact Center do szybko zmieniających się wymagań klientów oraz, tradycyjnie, na zwiększeniu skuteczności konsultantów zarówno w sprzedaży, jak i we wsparciu klienta.
Pytania jakie muszą zadać sobie zarządzający w Contact Centers:
|
Przedstawione trendy stanowią odpowiedzi dostawców na powyższe pytania. Możliwości jest wiele, ale, jak zawsze, ograniczenia finansowe, czasowe i organizacyjne powodują, iż priorytetyzacja zmian jest głównym zadaniem zarządzających Contact Centers.
5 trendów technologicznych dla Contact Centers w najbliższych latach:
-
Chmura i SaaS
-
Wielokanałowość
-
Narzędzia analityczne
-
Identyfikacja klientów
-
Grywalizacja
„Czasy długoterminowego planowania funkcjonalności i zasobów Contact Center minęły bezpowrotnie. Contact Centers testować, ewoluować i dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań klientów i sytuacji rynkowej. Osiągnięcie tego, przy jednoczesnej kontroli kosztów, staje się kluczowym zadaniem zarządzających Contact Centers.”
Darmowy eBook można pobrać TUTAJ.
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.