OneCludo
Platforma OneCludo to nowoczesne rozwiązanie do obsługi klienta zaczynając od wielokanałowej komunikacji, poprzez automatyzację procesów obsługowych i sprzedażowych, a na włączeniu zespołów wsparcia w obsługę klienta i sprzedaż kończąc.
OneCludo to wszystkie technologie, które wspierają komunikację z klientem, dostarczone w ramach jednej aplikacji:
- Wirtualny oddział Twojej firmy na stronie www
- Telemarketingiem jako skuteczne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem wielokanałowych kampanii
- Contact Center, czyli efektywne zarządzanie zespołem oraz spersonalizowana komunikacja z klientem
- Cloud to oszczędność na infrastrukturze, błyskawiczne uruchomienie oraz dostęp z dowolnego miejsca na świecie
- Baza wiedzy – łatwe udostępnianie i szybki wgląd do informacji w firmie
- CRM, czyli wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu
- PABX umożliwiający optymalizację kosztów telekomunikacyjnych w firmie
- System ticketowy do szybkiej rejestracji i skutecznego zarządzania zgłoszeniami
- Konferencje – sprawna organizacja zdalnych spotkań z wykorzystaniem telefonii, video oraz chat
- Collaboration – skuteczne rozwiązywanie problemów wymagających współdzielenia pulpitu
- Integracja – elastyczne budowanie procesów biznesowych poprzez integrację z zewnętrznymi systemami
Kontakt
Skontaktuj się z nami!
Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.
Napisz do nas!