OneCludo

Platforma OneCludo to nowoczesne rozwiązanie do obsługi klienta zaczynając od wielokanałowej komunikacji, poprzez automatyzację procesów obsługowych i sprzedażowych, a na włączeniu zespołów wsparcia w obsługę klienta i sprzedaż kończąc.

OneCludo to wszystkie technologie, które wspierają komunikację z klientem, dostarczone w ramach jednej aplikacji:

  • Wirtualny oddział Twojej firmy na stronie www
  • Telemarketingiem jako skuteczne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem wielokanałowych kampanii
  • Contact Center, czyli efektywne zarządzanie zespołem oraz spersonalizowana komunikacja z klientem
  • Cloud to oszczędność na infrastrukturze, błyskawiczne uruchomienie oraz dostęp z dowolnego miejsca na świecie
  • Baza wiedzy – łatwe udostępnianie i szybki wgląd do informacji w firmie
  • CRM, czyli wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu
  • PABX umożliwiający optymalizację kosztów telekomunikacyjnych w firmie
  • System ticketowy do szybkiej rejestracji i skutecznego zarządzania zgłoszeniami
  • Konferencje – sprawna organizacja zdalnych spotkań z wykorzystaniem telefonii, video oraz chat
  • Collaboration – skuteczne rozwiązywanie problemów wymagających współdzielenia pulpitu
  • Integracja – elastyczne budowanie procesów biznesowych poprzez integrację z zewnętrznymi systemami
Powrót

Kontakt

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli szukasz rozwiązań na dziś, ale wiesz, że bez ewolucji szybko staną się rozwiązaniami na wczoraj - odezwij się do nas. Poznaj bliżej nasze rozwiązania i filozofię.

Napisz do nas!