17 lutego 2017
Integracja aplikacji w Contact Center
Wiele firm boryka się z problem integracji pomiędzy wieloma aplikacjami. Z jednej strony jest…
10 lutego 2017
Obsługa kanału email w Contact Center
Obecnie pod względem ilości generowanych interakcji do działów obsługi klienta kanał e-mail zajmuje…
2 lutego 2017
Prosty sposób na zwiększenie przychodów generowanych przez klientów
Wiele firm oddaje obsługę kanału social media do działu marketingu lub zewnętrznej agencji. Jednak…
25 stycznia 2017
Kiedy Klient pokocha Twoja firmę?
Wysoka jakość obsługi klienta jest dziś podstawą udanego biznesu, a to wymaga elastycznego…
18 stycznia 2017
Nagrywanie rozmów jako integralny element systemu Contact Center
Do każdego klasycznego systemu call center można znaleźć rozwiązanie nagrywające rozmowy lub…
10 stycznia 2017
Jak automatycznie wgrywać rekordy na calling listę z CRMu?
System Cludo umożliwia integrację z systemem CRM za pomocą dwóch mechanizmów - CWS oraz LWS. Są to…
3 stycznia 2017
Predictive Dialer – jakie parametry pozwolą zmaksymalizować wydajność systemu Contact Center?
Predictive Dialer powinien pozwalać na : Płynną kontrolę stopnia naddzwaniania i stały jego…
14 grudnia 2016
IVR – jak samodzielne zarządzać scenariuszami
Zintegrowane środowisko do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, w którym możemy w prosty…
13 marca 2015
5 sposobów jak optymalizować pracę konsultantów call center – pobierz darmowy eBook!
Zważywszy, że 70%-90% wydatków Contact Center stanowią koszty pracownicze, optymalne zarządzanie…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.