7 kwietnia 2017
Wirtualne Contact Center to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu!
Outsourcować można właściwie wszystko, od pracowników, po maszyny, technologie i oczywiście…
31 marca 2017
Integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365
Czy integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365 to skomplikowana operacja? Cludo Contact…
24 marca 2017
Jakie korzyści daje samodzielne zarządzanie skillami konsultantów w Contact Center?
Zarządzanie skillami konsultantów to kolejny krok do podniesienia jakości obsługi klienta. Gdy…
14 marca 2017
Contact Center w Chmurze – co warto wiedzieć?
Odpowiadając na pytanie co warto wiedzieć o usłudze Contact Center w chmurze zacznijmy od samej…
1 marca 2017
System WFM dla Call Center – Jak wybrać ten, który będzie spełniał Twoje potrzeby?
Zastanawiasz się jaki wybrać system WFM dla call center? Każdy system call center ma zupełnie inne…
24 lutego 2017
Call Center w Chmurze – najważniejsze zalety
Call Center w chmurze to oprogramowanie, które dostarcza nam zewnętrzna firma. Wszystko czego…
17 lutego 2017
Integracja aplikacji w Contact Center
Wiele firm boryka się z problem integracji pomiędzy wieloma aplikacjami. Z jednej strony jest…
10 lutego 2017
Obsługa kanału email w Contact Center
Obecnie pod względem ilości generowanych interakcji do działów obsługi klienta kanał e-mail zajmuje…
2 lutego 2017
Prosty sposób na zwiększenie przychodów generowanych przez klientów
Wiele firm oddaje obsługę kanału social media do działu marketingu lub zewnętrznej agencji. Jednak…
Kontakt
Chcesz zapytać o system Contact Center?
Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.