wirtualne contact center

Wirtualne Contact Center to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu!

Outsourcować można właściwie wszystko, od pracowników, po maszyny, technologie i oczywiście…

integracja contact center z microsoft dynamics

Integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365

Czy integracja Contact Center z Microsoft Dynamics 365 to skomplikowana operacja? Cludo Contact…

zarządzanie skillami konsultantów w call center

Jakie korzyści daje samodzielne zarządzanie skillami konsultantów w Contact Center?

Zarządzanie skillami konsultantów to kolejny krok do podniesienia jakości obsługi klienta. Gdy…

contact center w chmurze

Contact Center w Chmurze – co warto wiedzieć?

Odpowiadając na pytanie co warto wiedzieć o usłudze Contact Center w chmurze zacznijmy od samej…

system wfm

System WFM dla Call Center – Jak wybrać ten, który będzie spełniał Twoje potrzeby?

Zastanawiasz się jaki wybrać system WFM dla call center? Każdy system call center ma zupełnie inne…

call center w chmurze

Call Center w Chmurze – najważniejsze zalety

Call Center w chmurze to oprogramowanie, które dostarcza nam zewnętrzna firma. Wszystko czego…

integracja aplikacji z systemem contact center

Integracja aplikacji w Contact Center

Wiele firm boryka się z problem integracji pomiędzy wieloma aplikacjami. Z jednej strony jest…

email w contact center

Obsługa kanału email w Contact Center

Obecnie pod względem ilości generowanych interakcji do działów obsługi klienta kanał e-mail zajmuje…

zwiekszenie przychodow w contact center

Prosty sposób na zwiększenie przychodów generowanych przez klientów

Wiele firm oddaje obsługę kanału social media do działu marketingu lub zewnętrznej agencji. Jednak…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!