migracja

Świąteczne absencje w Call Center

Święta, choinka, prezenty, kiedyś to nawet śnieg za oknami. Czas rozprężenia w pracy i zwiększony…

koszty prowadzenia contact center

T&M czy FIX?

W sytuacji, w której pojawia się potencjalny projekt, jedną z pierwszych informacji, jaką chce…

Sekret Skutecznego Contact Center – Jak osiągnąć zadowolenie klientów na poziomie 91%?

Jesteś konsultantem, telemarketerem lub pracownikiem Contact Center? Pracujesz bezpośrednio z…

Jak wykorzystać emocje do poprawy obsługi klienta? Przełom w biznesie można osiągnąć w kilkadziesiąt minut!

Klienci kontaktujący się z działem obsługi często targani są silnymi emocjami. Z reguły jest to…

Raport – Wpływ Empatii na Jakość Obsługi Klienta w Contact Center

„Nawet 87% menedżerów contact center nieświadomie nie wykorzystuje damowego narzędzia, które…

Popularny błąd znacznie pogarsza wyniki w każdym Contact Center! Czy jesteś pewien, że go nie popełniasz?

Wyobraź sobie, że właśnie otrzymałeś produkt, za który zapłaciłeś spore pieniądze. Powiedzmy: ponad…

Klient jest zawsze we właściwym miejscu

Klient jest zawsze we właściwym miejscu

Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, jak wiele obecnie otrzymujemy możliwości w sposobach komunikacji.…

Jak budować emocjonalną więź z dzwoniącymi klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!

Jak budować emocjonalną więź z klientami? Instrukcja (nie tylko) dla konsultantów!

Aby Twoja marka na zawsze zapisała się w pamięci klientów, musisz nauczyć się tworzyć emocjonalną…

Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta

Twórz kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta

Nieważne jest, czy masz globalną, czy mniejszą firmę. Jeśli są w niej pracownicy i klienci,…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!